SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[DT] Aniitka155 od Ladies do ActivLab

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 74554

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17819
Hej Mam na Imie Anita, mozecie mnie znac z konkursu Małolat z działu LADIES.

Po rozmowie z Pewnymi osobami stwierdziłam, że czas coś zmienić.


Od 01.09.14 wchodze na rozklad


ok 2000 kcal :
Białko : ok. 120g
Tłuszcze: 125g/ ew wiecej.
Węgle : 100 (50 na sniadanie i 50 przed treningiem + owoc i bialko 30gram nie wliczane do bilansu po treningu)


Waga: Ok 65kg
Wzrost: 177cm
Ograniczenia zywieniowa: Nietolerancja Nabiału i Laktozy



Pomiary wrzuce jutro, z rana + Fotki startowej sylwetki.




Trening roztrenujacy przez ok 5 tyg
1.klata.barki.tric
2.plecy.bic.przedramie
3.nogi.kaptury.opcjonalnie brzuch na wyciagu
4przerwa.
123 powtórka z rozrywki
4przerwa
123 powtórka z rozrywki
4 przerwa i tak 5 tygodni


3x3 maxy dodatkowo.

3 dni treningu + 1 przerwy w DNT cardio/interwały.




Pikaczumba dzieki

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17819
Maxy :

WL: 45kg x 3
MC : 90kg x 2
Przysiad: 100kg x 1

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6086 Napisanych postów 140354 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1000746
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 289 Napisanych postów 50749 Wiek 48 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147936
lala namieszałaś troszke

zanim zaczniesz ćwiczyć zrób celowe roztrenowanie.po prostu odpocznij.

a teraz wkleje tak jak to powinno wygladac czyli to co tobie wysłałem

1.klata.barki.tric
2.plecy.bic.przedramie
3.nogi.kaptury.opcjonalnie brzuch na wyciagu
4przerwa.
123 powtórka z rozrywki
4przerwa
123 powtórka z rozrywki
4 przerwa i tak 5 tygodni

przerwy miedzy ćwiczeniami 4 min.miedzy seriami do półtorej minuty


wykonujemy słownie jedno ćwiczenie (liczbowo 1)na dana partie mięśniową.nie mniej nie więcejpierwsza seria ćwiczenia jest rozgrzewką(czyli bez zbednego p******enia i skakania jak pajac po siłowni bo robie rozgrzewke.ch** ze rozgrzewa sie to co nie trzeba )

wykonanie ćwiczenia przykład.

1 klata barki tric

klata.wyciskanie na płasko

zaczynamy od lekkiego cięzaru.robimy 1 serie po 4 powtórzenia.przerwa półtorej minuty.robimy drugą serie po 4 powtórzenia ale już dycha wiecej jest na sztandze.tym sposobem dojeżdzamy do maksymalnego cięzaru jakim zrobimy 3 powtórzenia. czyli końcowo wyglada to 3x3.wycikasz 100kg 3x? to zrób jeszcze 2 serie po 3 powtórzenia.KONIEC

w teori wyglada to tak.4x4x4x4x3x3x3x.to jakim ciezarem zaczniesz.wsio ryba.najważniejsze sa ostatnie serie 3x3

wyciskanie na barki stojąc(jezeli cie wczesniej nie prowadziłem to siedz)

powtórka z rozrywki tu robisz test cięzaru 2serie x4powtórzenia.i wskakujesz odrazu na maxa w 3x3.barki siłowo po klacie juz sa przystosowane do cięzaru i rozgrzane.

tric.wyciskanie jakieś tam.pierwsza seria sprawdzasz co i jak.kończysz 3x3.

trening prosty łopatologiczny i przyjemny

przysiady.zaczynasz ze sztangą na barkach nie karku.dojedziesz w pierwszej seri z max cięzarem do 3x.to j**nij kolejne 2 serie ze sztangą na karku.finał


do tego sa drobne zmiany ćwiczeń tylu raz klata na płasko raz na skos itd podobnie jest z innymi ćwiczeniami.ale to juz sobie sama dobierzesz.czy rozpisac tobie to krok po kroku?

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17819
Jesli znajdziesz czas nie odmówie propozycji rozpiski szefie:D

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 109 Napisanych postów 19710 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 62791
też zerknę :)

Pomogłem? Nie żałuj soga!!

Dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/[DT]_Czesiek_43__powrót_do_korzeni_-t1052127.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 289 Napisanych postów 50749 Wiek 48 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147936
no to wiec zaczynamy zabawe.

wariacje do wykonania w jednym dniu treningowym.bez udziwnień wkońcu siłe robisz

klata.barki.tric

1klata na płasko.wyciskanie na barki stojac/siedząc(nigdy z za głowy).wyciskanie francuskie.lezac sztanga do czoła.finał
2klata lekki skos dodatni.podciąganie sztangi wzdłuż tułowia z szerokim chwytem.wyciskanie francuskie siedząc.finał
3klata skos ujemny.jak chcesz to na płasko.wyciskanie hantli na barki.tric na wyciagu

plecy bic przedramie

1.jak nie masz siły sie podciagać z nakładem noto wyciąg.zabawa z szerokim chwytem do klatki.unoszenie sztangi na bica stojac.przedramie do woli co wymyslisz

2plecy wyciag z szerokim chwytem do karku.bic na modlitewniku.przedramie do woli co wymyślisz

3 plecy waskim chwytem/albo podciąganie sztangi w opadzie.bic hantlem.do woli co wymyslisz..przedramie to samo

nogi kaptury brzuch.

1.przysiad dupa do ziemi (z wygodnym rozstawem nóg)ze sztangą na barkach.tak jak pisałem ostatnie 2 serie na karku.kaptury do woli sztanga/hantle.brzuch na wyciagu beduinko dzień dobry allacho cos tam
2.martwy z wygodnym dla ciebie rozstawem nóg.i staraj sie nogami pracować a nie plecami ciągnąć.reszta do woli
3 przysiad z 1 zestawu

i tak by te kombinacje alpejskie wygladałypytania?


Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2014-08-31 21:15:27

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4593 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 17819
Żadnych pytań jak narazie Szefie :D Nie moge sie doczekać tak Ci powiem :D Wiec jak mowiles do 7mego luzuje i jade :) Jutro wrzuce Pomiary i Zdjątka:D

AKTUALNY DZIENNIK ACTIVLAB :
http://www.sfd.pl/[DT]_Aniitka155_od_Ladies_do_ActivLab-t1040073.html

...

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie"


Wiesz, co jest naj­ważniej­sze w życiu? Mieć cel. I dążyć do je­go spełnienia. Ja mam cel. (...) I wiesz, ten cel, który po­siadam, tak jak­by... uszczęśli­wia mnie. Dzieki niemu mam poczu­cie, że war­to żyć, mi­mo prze­ciw­ności. Ale często wątpię. Bar­dzo często.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 289 Napisanych postów 50749 Wiek 48 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147936
no.zuch dziewczyna

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 3777 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 20932
taką reklamę zrobiliśmy że zaraz laydizzz przejdą do AL :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 802 Napisanych postów 37625 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 232480
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Jest taka rozkminka jedna na milion...[SPAM]

Następny temat

DT Anula - czyli od pulpetki do fitnesski :)