logo
zamknij zamknij

[DT]F3DOR ~~ FALL DOWN SEVEN TIMES,STAND UP EIGHT ~~

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 29423

5 5 3
napisał(a)
f3dorr
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 189 Napisanych postów 17666 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 293712


Siema, znacie Mnie jako f3d0rr, a tak na prawde jestem Bartek lat 22, przesiaduje w Londynie, pracuje, ucze sie, czasami pomacham hantelkami, w tym roku juz z koniecznosci 2 siłownie zmieniałem, miejsce zamieszkania również, mam nadzieje ze teraz zadnych nieprzewidzianych wyprowadzek zmian nie bedzie(oby tylko na lepsze). .Pracuje sobie na lotnisku jako obsluga klienta i dbam by sklep z zewnątrz jakoś sie prezentował. 8-10h dziennie każdy dzien tygodnia, nie raz zaczynam shift o 5;00 rano, choć wole popołudniówki od 13;00.
Do pracy jak i siłownie(3km) mykam rowerem z plecakiem jak to emigrant .

Po co zakładam dziennik?
Chce poprawic sylwetke, bo masakra jest :@.Myśle, żeby wkońcu notować jakiś progres, mieć gdzie co zapisywać, motywacja ze strony forumowiczów jak i dla Siebie.
Wszyscy są mile widziani, krytyke przyjmę na suchą klate, ew pomoc też może być .I przede wszystkim by żarcie trzymać jako tako !
100% albo NIC. Jak nie urosne, to najwyzej pozostanie jakis fitness, zumba, powerkicki, hula hop

Czemu tu zakładam?
Bo fajny kolor czerwony , w Spamie siedzie od dłuższego czasu to myślę czemu nie, wiekszość to sami swoi .

Wymiary i zdjecia na czczo :

Zdjecia sa jakie sa byle to wgladu na poczatek, w nast tyg moze w jakims normalnym miejscu i cala sylwetka.

Wzrost:182cm w dowodzie
Waga: ~~ 83kg
Klata:106cm
Pas:84cm
Biceps:34cm
Łydka:39cm
Udo:60cm
Nr buta:43
BF: 15-20%








Nogi + brzuch

1. Przysiad z sztangą z tyłu ATG 5 x 5
2. Przysiady wąskie na smithie 4 x 10 ( długi TUT)
3. Prostowanie nóg z przytrzymanie 3 x 10
4. Zbieranie grzybków 3 x 12
5. Uginanie nóg w siadzie 3 x 10
6. Wykroki chodzone 3 x max
7. Wspięcia stojąc 3 x 40, 60, max
8. Allahy 4 x 12
9. Stretching 10-15 minut

Klatka + tric

1. WL 5 x 5
2. Wyciskanie sztangielek ( skos dolny ) 4 x 12
3. Power fly 4 x 12
4. Wyciskanie wąsko sztangi w docisku 4 x 10
5. Wyciskanie francuskie hantlą zza głowy w siadzie 4 x 12
6. Odwrotne pompki 4 x 20, max
7. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej
8. Aeroby intensywne/interwały 15 minut

Plecy

1. MC 5 x 5
2. Podciąganie wąsko z ciężarem 4 x 8-6
3. Ściąganie drążka szeroko nachwytem do klatki 3 x 12
4. Ściąganie drążka do kolan 3 x 12
5. Odwrotne wiosłowanie 4 x max
6. Wiosłowanie sztangielkami w opadzie tułowia ( środek pleców ) 4 x 12
7. Aeroby intensywne/interwały 15 minut

Barki+ bic

1. Wyciskopodrzut 5 x 5
2. Scott Press 4 x 12
3. Unoszenie hantli siedząc do boku 3x 12
4. Unoszenie na boki leżąc na ławce skośnej dodatniej 4 x 12
5. Uginanie przedramion z sztangą ( siłowo ) 4 x 8
6. Uginanie przedramion z sztangielkami ( drag curl ) 4 x 12
7. Uginanie na wyciągu dolnym 4 x 15, max







KCAL; 3000~~
B:200G
W;300G
T;110G

Tak to w makro sie bedzie prezentowało na ten czas, oczywiście bede zamieniał produkty.

Suplementy:
Kreatyna
Kompleks witamin
Białko


Foty, filmiki postaram sie umieszczać na bieżąco, korygowac technike, bo chyba szału nie ma.
Bedę pod okiem trenejro .
Jutro wypada trening nóg, postaram sie siady chociaż nagrać.

Pozdro.

Zastrzegam sobie prawo do kopiowania i rozpowszechniania zdjęć z moim wizerunkiem zgodnie z art. 115 do art. 123 ustawy o Prawie Autorskim.



Zmieniony przez - f3dorr w dniu 2016-02-05 21:22:30
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 4325 Napisanych postów 131123 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 624813
napisał(a)
rutkow
Ekspert
Szacuny 641 Napisanych postów 36498 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 164067
no masy by ci sie troche przydało i pytanie dlaczego tyle białka ?
napisał(a)
warezz
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 40416 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 168007
2gramy. Dobrze ma.

Masa do odwolania jak nic
napisał(a)
rutkow
Ekspert
Szacuny 641 Napisanych postów 36498 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 164067
napisał(a)
warezz
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 40416 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 168007
A to pewnie na bombie jest
napisał(a)
rutkow
Ekspert
Szacuny 641 Napisanych postów 36498 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 164067
napisał(a)
popuri
Ekspert
Szacuny 1245 Napisanych postów 27305 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 162089
napisał(a)
Pikaczumba
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 49795 Wiek 47 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 96423
czuj sie obserwowany

WILNO I LWÓW,MIASTA POLAKÓW

napisał(a)
k00ndzi00 VMistrz Świata i SFD
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 6677 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 20460
powodzenia sledze!!!
napisał(a)
GZ1948
Ekspert
Szacuny 203 Napisanych postów 47921 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 355227
Bede cie obserwował

na mase to pączki z dżemem


Zmieniony przez - GZ1948 w dniu 2016-02-06 02:29:08
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odzywki

Następny temat

activlab l carnityne3

Pompki na poręczach, dlaczego warto je robić?

Brak stabilizacji czynnej stawu, czyli kolejne NIE dla maszyn

Jak być “fit”, jedząc na mieście?

Ketchupy - porównanie okiem dietetyka

Melatonina - sposób na bezsenność

Akop bez telefonu!

Bikini fitness – kiedy jest najlepszy czas?

Progresja treningowa - klucz do rozwoju muskulatury