SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG]solaros/Beast Mode ON - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2339375

napisał(a)
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1995 Napisanych postów 29236 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 173145


Cześć 1-wsza bloga:
http://www.sfd.pl/t968849.html

****************************************************************************************

Spis treści:

Podsumowanie redukcji '14:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON_v2_[pods.redu_14.str.36&65;_masa_15_str.83_206]-t1033576-s36.html#post7
&
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON_v2_[pods.redu_14.str.36&65;_masa_15_str.83_206]-t1033576-s65.html

Start masy '15 [założenia]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON_v2_[pods.redu_14.str.36&65;_masa_15_str.83_206]-t1033576-s83.html

Podsumowanie masy '15:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON_v2_[pods.redu_14.str.36&65;_masa_15_str.83_206]-t1033576-s206.html

Start redukcji '15 [założenia]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON_v2_[pods.redu_14.str.36&65;_masa_15_str.83_206]-t1033576-s206.html#post2

Podsumowanie redukcji '15:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON_v2_[pods.redu_14.str.36&65;_masa_15_str.83_206]-t1033576-s443.html#post2

Start masy '16 [założenia]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON_v2_[Spis_treści_na_stronie_1!]-t1033576-s451.html#post1

Podsumowanie masy '16:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s845.html#post1

Start redukcji '16 [założenia]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s847.html#post3

NABBA Mr Ireland 2016 [pierwszy start]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1084.html#post5

WFF NATIONAL DUBLIN 2016:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1118.html#post2

WFF WORLDS DUBLIN 2016:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1142.html#post7

Podsumowanie redukcji '16:
= STARTY

Start / podsumowanie masy (I) '17:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1284.html#post1

Start redukcji '17 [założenia]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1284.html#post2

PCA Irish Open - Belfast 2017:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1394.html#post-18093526

Na przekór stereotypom :
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1398.html#post-18096057

Start krótkiej masy (II) '17 [założenia]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1422.html#post-18116405

Podsumowanie masy (II) '17:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1464.html#post-18169677

Prowadzenie osób :
http://m.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1482.html#post-18188509

NABBA/WFF Mr Ireland 2017:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1527.html#post-18266573

RIBBF National Bodybuilding Championships 2017:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1530.html#post-18273279
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1533.html#post3

Start masy '18 [założenia]:
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1531.html#post-18275421
Cz.2
http://www.sfd.pl/[BLOG]solaros/Beast_Mode_ON__Na_przekór_stereotypom_[Spis_treści_str._1!]-t1033576-s1556.html#post-18330398

****************************************************************************************

Na samym początku prosiłbym o zbytnie nie spamowanie.
W sensie - na pytanie dotyczące mnie,dlaczego coś tak robię,jem,itd. a nie inaczej - odpowiem zawsze.
Pytania w stylu czy lepszy keczup wyciskany lewą ręką czy może prawą - będę kasował z miejsca.

Jeśli pytanie dotyczy mojej osoby - walcie jak w dym.
Jeśli czegoś innego - są inne tematy.

Na początek coś co już było:




No chwile obecną [tj. lipiec. 2014] sprawy wyglądają tak:





Oczywiście cel nadal ten sam:
Redukcja.
Zostało~2% do zrzucenia.

Lustro będzie wyznacznikiem.
A czy to faktycznie będzie potem 8 czy moze jednak 15%-nie ma znaczenia.

Dieta:

Plan/założenia oczywiście cały czas ewoluują [i pewie będą,bo zmieniałem juz kilka razy] - ale na chwile obecną plan wygląda tak:

moja wersja VLCD
1x cheat meal e14d [ po pierwszym tygodniu]
przeplatane z:
1x Cheat day e14d [po drugim tygodniu]


menu:
I Posiłek potreningowy:
Mięso ~300g
Keczup/sos 20g
Warzywa


II posiłek:
Jaja kurze 240g [4sz.]
Białka jaja kurzego 60g [2sz.]
Kiełbasa zwyczajna 40g
keczup 20g
warzywa


III posiłek:
Ser twarogowy 200g
Jogurt 0% 100g
Odżywka białkowa 50g
Mleko 100ml


BTW:


lub

dieta VLCD [+fat]
1x cheat meal e14d
przeplatane z:
1x Cheat day e14d

BTW:


Z czasem/jak nie dam rady - może wpaść Cheat Day e7d.
Choć celuje w e14d.

Jak widać ilość białka i węgli jest praktycznie identyczna.
Raz jest fatu ok 50g
Raz ponad 120g.

To są tylko założenia.
Jak wpadnie w dni treningowe [zwłaszcza w dni treningowe!] więcej węgli to płakać nie będę.
Więcej to znaczy ponad 50g ale <100g [bariera której nie mogę przeskoczyć].

Lecz działa to też w drugą stronę:
czasami wpadnie jakieś chude mięsko zamiast jajek - więc automatycznie mniej fatu o te 20g.

Tak wiec to są założenia.
Mała odskocznia jest dopuszczalna.

Jest jedno ale:
jak zwiększam ilość węgli - ilość fatu bez zmian/mniejsza!
Nie dodaje i fatu i węgli [kolejne założenie].

Dieta będzie bazować na okresach VLCD lub VLCD z fatem



Planowany koniec redukcji:
Koniec sierpnia / początek września.

Albo - na ile chęci i głowa pozwolą.




Zmieniony przez - solaros w dniu 2017-10-25 23:19:33

Zmieniony przez - solaros w dniu 2017-11-29 15:46:00
3

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".

BLOGI:
cz1: http://www.sfd.pl/t968849.html 
cz2: http://www.sfd.pl/t1033576.html

"Przed użyciem zapoznaj się z założeniami dołączonymi do bloga bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą,gdyż każda dieta/trening czy suplementy niewłaściwie stosowane zagrażają Twojemu życiu lub zdrowiu."

-> NIE ODPISUJĘ NA PW!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 892 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 59698
jestem
2
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1224 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15106
Powiadomki są. Nie mogę się doczekać twojej masy. Będzie na maxa czy bardziej spokojnie ?
3
napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7518 Napisanych postów 217984 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 841195
fajnie jest
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 4428 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 65760
ja tez bede pogdladal z ukrycia
1

Jeśli chcesz - znajdziesz sposób, jeśli nie - znajdziesz powód.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2416 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 42764
powodzenia dalej ;) powiadomki włączone ;)

Blog IF/Rekompozycja [pods. 22] - Zapraszam ! http://www.sfd.pl/[BLOG]Lucky555/IF__Rekompozycja-t989337.html

Jeśli chcesz przegrać trochę $$ to zapraszam:)
http://www.sfd.pl/Gruby_hajs_z_Lucky555-t1058841.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1590 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 108046
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 2137 Napisanych postów 10919 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 420431
obecny:)
4
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 275 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5990
powiadomki ON

Take What You Can, Give Nothing Back!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 125 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61536
jest dobrze, powodzenia
4
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30547
Trzeba bylo ludzi banować
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja do konca wakacji CKD + IF

Następny temat

Dziennik faftaqa

Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy...