SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1144658

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1737 Napisanych postów 6257 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 243885
Hej ! :)
Zakładam dziennik w celu dodatkowej motywacji oraz żeby dzielić sie spostrzeżeniami dotyczącymi treningu, diety, etc.
Życie i dieta oczywiście IF oraz IIFYM.
A więc często będą: lody, serki, konserwy , sosy , oraz wiele innych rzeczy które mi smakuje.
Warzyw też oczywiście nie unikam i jem dużo.
Ilości posiłków nie liczę, ma sie zgadzać makro. Oraz okno zywieniowe 13-22 +/-1 h
Główna dawka kalorii , często około 50% dziennego zapotrzebowania wypada po godz 18-19. Albo znacznie później ;)

Cel: mięśnie
Trening: I'Bodybuilder
Obecnie zakończona faza barków i 1 tydzień fazy placów.
W dnie nietreningowe robie HIIT, około 15 x 30sek + 90sek odpoczynek

Więcej o tym planie treningowym poczytacie tutaj:
http://www.sfd.pl/I,BODYBUILDER_PL_by_sLs-t625304.html
Oryginalnie plan pochodzi od grupy T-Nation , autor Christian Thibaudeau
https://www.t-nation.com/workouts/i-bodybuilder

Dziekuje Solaros że mnie zainspirowałeś trym treningiem ;)

****HISTORIA**************************************
Kiedyś było ciągle robienie ćwiczeń na wysokiej ilości powtórzeń ok 15-18, treningi całego ciała 3x week, plus długie aero ponad 60min praktycznie codziennie :/ I bilans kcal na minus. Doprowadziło mnie to do 43 kg... i wyglądu anorektyczki.
Powoli zaczełam mądrzeć: ucinać aero, ćwiczyc dane partie mięśniowe 1 - 2/ week , zmniejszyłam zakres powtórzeń do magicznego 8-10-12 a potem jeszcze mniej powtórzeń (5-6 powtórzeń) .
I co najwazniejsze zaczełam dodawać kalorie i waga doszła do 52,5kg dziś :)
tak to wyglądało. Teraz mam zamiar masować powoli (bo jestem kobieta więc tłuszcz łapie łatwo) ale skutecznie i efektywnie.

****DANE PODSTAWOWE***************************************
NICK: natalijka
WIEK:27 lat
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2lata + pół roku przerwy + 8m-c treningi + pół roku przerwy + 1rok 2mc treningów (do dziś)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************
z dnia: 27.08.2015r
OBWÓD RAMIENIA: 38
OBWÓD ŁYDKI: 31,5
OBWÓD UDA: 50
OBWÓD BIODER: 83
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 73
OBWÓD TALI (pod pępkiem) 87
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 101
POD BIUSTEM 80
BICEPS 28,3

****CEL*************************************************
Masa mięśniowa.

****STAN ZDROWIA*****************************************


CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: delikatnie krótsza jedna noga plus bardzo mała skolioza.
ALERGIE: mleko z laktoza odpada, nie najlepiej się po nim czuje
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: bcaa, beta-alanina, kreatyna cm3, omega3, witaminy , białko
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): racjonalne żywienie ok 1900kcal dzień

****DIETA*************************************************

IF! okno żywieniowe 8-10h.
Optymalnie od 13-22 +/- 1h
Wyznaje zasadę IIFYM (żeby mi się makro zgadzało, ale dbam żeby zawsze były zdrowe źródła tłuszczów i pełna gama aminokwasów)
DT: B 140g , W 300 , T 70-80g : ~2500kcal
DNT (plus HIIT) : B 140g , W 140 , T 80-100g : ~2000kcal


CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
lekki plus kaloryczny.

****SPRZĘT**********************************************

Siłownia na wypasie!

*****ZDJĘCIA**********************************************

https://imageshack.com/i/pb9RXzqSj

http://imageshack.com/a/img911/6328/9RXzqS.jpg




Zmieniony przez - natalijka w dniu 2015-08-30 20:37:57
5

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2208 Napisanych postów 29616 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 192929
Witamy na pokładzie.
Mam nadzieję że przetrzesz szlak dla innych kobiet.
Co nie zmienia faktu że takie połączenie (kobieta, iffym, if) to rzadkość.

Będę wpadał.

Ps.
W razie problemów, edycji wstecznej postów, itd. Wal na pw śmiało.




Zmieniony przez - solaros w dniu 2015-08-30 20:52:14

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 709 Napisanych postów 9054 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 97045
Powodzenia :)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1737 Napisanych postów 6257 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 243885
data: 30.08.2015r

dieta: 111 B, 166 W, 100 T - 2000kcal

trening : interwał 15x 30sek max + 90sek odpoczynek /jog

Trening rano o godz 11.
Po treningu:
kreatyna 3g, omega 3, witaminy, witamina C, beta-alanina
Wieczorem dobije jeszcze z 20g białka w proszku :)
Okno żywieniowe 16-22 (jeszcze trwa ;)

1

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1737 Napisanych postów 6257 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 243885
Dziękuje Panowie za ciepłe przywitanie!
"(kobieta, iffym, if) to rzadkość. " owszem, ale do odważnych świat należy :)
Jak będe robić to co wszyscy to i efekty będe miala jak wszyscy, wniosek nasuwa się sam.
Mnie zainspirowałeś własnie Ty Solaros, na poczatku czytałam Twoje badania naukowe potem Twój blog.
Od kilku miechów bardzo spodobał mi się tez sposób Lean Gains (odmiana IF) z które zaczerpnełam sporo wiedzy , teraz czas przekuć wiedze na efekty :D

Mam nadzieję że kolejne Panie też przekonaja sie do IF ,
ja żywie się w ten sposób od kilu miesięcy, bardzo mi to pasuje i nie wyobrażam sobie inaczej.

Jutro ogarne i zarzuce tutaj tabelki z poprzednich treningów.
Dokładnie wypisze obciążenia. Przypominam że jestem na I,Bodybuilder , faza 2 (plecy), jutro zaczynam tydzień 2.
Wrażenie z treningu: działa! :) wreszcie zakwasy i "coś innego", inne ćwiczenia, inne (niskie)zakresy powtórzeń które mega daja w kość.


Zmieniony przez - natalijka w dniu 2015-08-30 21:13:52
1

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2208 Napisanych postów 29616 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 192929
Właśnie miałem pisać jak odczucia co do treningu.
Mój pierwszy raz to też kosmos.
Potem już (kolejne lata) mniej.

Kobiety stosują if, ale nie jest za bardzo popularny sposób wśród Was.
Fajnie będzie śledzić w czasie rzeczywistym a nie czytać z opowiadań.



Zmieniony przez - solaros w dniu 2015-08-30 21:17:54

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1429 Napisanych postów 15897 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 228702
Powodzenia
A no i fakt kobiety stosują rzadko. Ja sama przez 2 miesiące próbowałam i na tamten czas ten sposób odżywiania pomógł mi w problemach żołądkowych i sobie chwaliłam. Później wróciłam do innego trybu by żyć w zgodzie z samą sobą, ale jak to mówią - wszystko jest dla ludzi i każdy powinien obrać taką drogę jaką sam czuje, że chce obrać a nie jak sugeruje "większość".
3
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2208 Napisanych postów 29616 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 192929
Natalia (bo chyba tak masz na imię?) mam tabelki do I'bb.
Własnej roboty.
Gotowe do wydruku!
Tylko wpisujesz obciążenia do tabelek z Każdego treningu.
Mi pomagały ogarnąć to wszystko.

Jak chcesz to podeślę.




Zmieniony przez - solaros w dniu 2015-08-30 21:56:44
2

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 73 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 11447
Powodzenia i wytrwałości!
1
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1737 Napisanych postów 6257 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 243885
Tutaj mam swoją rozpiskę z Treningu IBB - faza plecy, trening nr 1 (T1)
jak Solaros podesle mi swoje tabelki to obiecuje przepisać wszystko w bardziej schludne tabelki ;)
puki co wysylam co mam żebyście mogli orientacyjnie popatrzyć.

Rozpiskę z fazy 1 (barki ) wrzuce jutro bo musze ją całą przepisać z kartek... jeśli te kartki znajde ;)

T1 , plecy

http://www.sfd.pl/[BLOG]_natalijka__Mistrzyni_Polski_WBBF_WFF_2018_str.609-t1086760-s609.html#post-18499338 Dziwna Pani co chce być kulturystką!

pomoc w układaniu treningów, cykli, diet: natalijka88@gmail.com
pisz na lajcie, na wszystko odpowiem :)

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4021 Napisanych postów 5575 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 280654
Powodzenia - będę zaglądać. :)
3

Κατά τον δαίμονα εαυτού.
------
Mój dziennik: http://www.sfd.pl/DT__Ghorta_ghrrromi_fat-t1096396.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[Intermittent Fasting] Dieta a układ treningów do oceny

Następny temat

[BLOG] walker1707