SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] letoatryda - dziennik pokładowy

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1138

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192
Cześć wszystkim.
Na siłownie biegam systematycznie już szmat czasu, ale z przykładaniem się bywało rożnie.

Zawiedziony brakiem konsekwencji w dążeniu co celu i samozaparcia zakładam dziennik, co byłoby mi wstyd, kiedy znowu zamiast zjeść kuraka z ryżem wybiorę kebaba u turasa


Od 5 tygodni starałem się być na UD 2.0, i z 85 zjechałem do 83, jednak takie restrykcje mi nie służą, a ładowania kończyły się ...hmmm, kompulsywnym wpierniczaniem.
Trenowałem 4x w tygodniu/1500kcal/ ładowanie z założenia ok 6tysi kcal.

Na tą chwile, żeby uspokoić rozkołatany apetyt, do świąt posiedzę w okolicach 0.



Trening lekki, krótkie przerwy, priorytet to popracować nad mobilizacja obręczy barkowej

A(nogi)
Przysiady ze sztangą 5x5
Suwnica 5x10
Martwy ciąg na prostych nogach 5x10
Wykroki ze sztangielkami 5x20
Wspięcia 5x20

B FBW
Wiosłowanie sztangielką 5x5
Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 5x10
Cuban Press 5x20
Wyciskanie francuskie leżąc + uginanie ramion ze sztangielkami 4x10-12

C FBW
Martwy ciąg 5x5
Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5x10
Podciąganie/ neutralny chwyt 5x8
Hang Clean 5x20
Poręcze + uginanie ramion z linką wyciągu 4x 10-12

Szybkie foto:







Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-03-27 18:44:04

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-03-27 18:45:03

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-03-28 09:21:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192
Motywacja = 0
Ledowo zmusiłem się, żeby iść na trening.
Na siłowni od groma ludzi. Przebudzili się razem z wiosną, a ja jakoś nie mogę zakoczyć;/

Ostatecznie poszło:
10 minut mobility
Wiosłowanie sztangielką 5x5 37kg
Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 5x10 35kg
Cuban Press 3x20 10kg
Wyciskanie francuskie leżąc + uginanie ramion ze sztangielkami 4x10-12
Brzuch w zwisie na drążku 3x max
+ 10 m mobility i 5 minut areobów





Jak przejść do bardziej zaawansowanego edytora tekstu??



Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-03-28 18:35:24

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-03-28 18:37:08
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192
Ledwo założyłem dziennik, a tymczasem JUŻ ogłaszam off od treningu i diety do końca tygodnia.
Muszę nadrobić parę spraw, odwiedzić dalekich znajomych i ogólnie odciąć się od tego świata, żeby wrócić z większą motywacją.
Zamówiłem suple na redukcję, jutro pewnie paczka do odbioru.
Po tej przerwie nie zostanie mi nic innego jak polecieć z redukcją.
Tymczasem, zamulam na serialach|






Jutro wycieczka do kumpla. Przeprowadził się 200km i otworzył pizzerie, tak więc pewnie wleci najlepsza pizza w życiu;xD
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192
Mieć plan na przyszłość jest ważną sprawą, tak samo w życiu jak i na redukcji.
Lepiej się jest 3mać jakiś założeń, niż rozkminiać i kombinować w trakcie
Przynajmniej w moim przypadku

Redukcja

Po treningu siłowym będzie wpadać areo, natomiast sam trening to wielostawowe ćwiczenia. Interesuje mnie tylko 5 ruchów.
Ciężar będę starał się zwiększyć tylko w ostatnich seriach.
Brzuch póki co w zależności od chęci

Tak sobie wymyśliłem





A to już dzisiejszy dzień.
24h w pracy

3jaja, ser, warzywa
kurczak w mleku kokosowym, warzywa
porcja białka z chia i babkom jajowatą
i orzechy włoskie+ migały z serkiem wiejskim- coś czego nie ma na załączonym obrazku:]





Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-04 04:22:15

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-04 04:23:12

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-04 04:24:17

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-04 04:26:31
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192
Ciężki powrót na siłownie.
Raptem tydzień a zamiast podciągać się z zaplanowanym 30 kg obciążeniem leciałem tylko z 10.
Przerwa mi nie posłużyła, skutkiem tego muszę przeprogramować redukcyjny plan

śniadanie kogielmogiel z 5 jaj, kawałek marchewkowego placka z sosami K**
zapiekanka z cukinii, mielonego, pieczarek i ser
wiosenny twarożek ze szczypiorkiem plus wpc





Dziś jeszcze wleciał wyjątkowo LC, jutro chyba też zrobię trening na niskich węglach, ale dalej już będę się trzymał planu.


Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-04 20:19:15
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192
Wczoraj LC
Mielone, mozzarella, warzywa
omlet ala pizza z pieczarami, serem do tego kiełbaski wiedeńskie z lidla- fajna sprawa, bo są odtłuszczone, mają dobre makro
nie udało mi się uwiecznić migdałów z orzechami z serkiem wiejskim.



Dziś natomiast wleciał trening B i HC. Trening spoko, żałuje tylko, że ścisk puszcza mi powyżej 120 kg w martwym.
Miska opierała się głównie na ryżu, kaszy jaglanej, manny i owoców.
Zrobiłem zdjęcia, ale się nie zapisały (uroki androida;x)

Od wtorku testuje sanprobi i oczekuje uczucia lekkości na flakach...Mauricz tak zachwala te probiotyki;)


Przed i po treningu cały czas pracuje nad mobilizacją obręczy barkowej. Doskwiera mi lewy obły mniejszy, na szkoleniu z przysiadu u BB dowiedziałem się, że problem leży po prawej stronie pleców, jest pospinana i lewa kompensuje.

Następny trening pewnie w sobotę.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192





Screen aktualny, data zła.

Za tydzień będzie ważenie, mogłoby być pocieszne, bo w lusterku brak zmian

Trening wszedł dobrze, czułem, że jestem jeszcze "niespełniony", ale wolałem poświęcić chwile na mobility. Walcze z obręczą barkową i butt winkiem i o ile z tym pierwszym notuje progres, to z miednicą klapa
Wstyd robić przysiad

Zamówiłem kreatyne, BCAA z ECA, białko, żeń-szeń i ashwaganda.
Od poniedziałku będę łykał.






Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-09 13:45:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
Zdjęcia nie przeszły niestety. Ten sam problem u mnie :D
napisał(a)
Usunięty przez anubis84 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 191 dni Przeczytanych tematów 20
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192





Screen aktualny, data zła.
Wafelek i kawałek czekolady były bonusem do kawy;x

Za tydzień będzie ważenie, mogłoby być pocieszne, bo w lusterku brak zmian, a wręcz..regres?

Trening wszedł dobrze, czułem, że jestem jeszcze "niespełniony", ale wolałem poświęcić chwile na mobility. Walcze z obręczą barkową i butt winkiem i o ile z tym pierwszym notuje progres, to z miednicą klapa
Wstyd robić przysiad

Zamówiłem kreatyne, BCAA z ECA, białko, żeń-szeń i ashwaganda.
Od poniedziałku będę łykał.


Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-10 21:41:28
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 14 Na forum 204 dni Przeczytanych tematów 1192
09.04
Jadłospis jednak wyglądał troszkę inaczej.
Ser i część polędwiczek wleciał to do sałatki do do tosta.
Co do tosta...wyszedł MEGA!
Podobno taki tost był przysmakiem samego Presleya:)!
REKOMENDUJE






















Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-10 21:55:17

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-10 21:56:39

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-10 21:58:03

Zmieniony przez - letoatryda w dniu 2017-04-10 22:23:03
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[tren] Split na 3 dni ciężko lekko, każda partia 2 x na tydzień

Następny temat

Jakie cwiczenia dołożyć do mma

Barki - hipertrofia – porady, fakty i mity Czy ziemniaki tuczą? Jaki sok pomidorowy jest najlepszy? Tabata - co to jest, jakie korzyści przynosi i jak ją wykonywać? Odstające łopatki-rozwiązanie problemu na siłowni Mustang Akopa - dzieło sztuki czy agrotuning? Z ostatniej chwili! Adam Piwko zdobył złoto na Arnold Classic Europe! Jakie jajka najlepiej jeść?