SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] czysta masa Jaraw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2004

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 224 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4833
D2

MC: rampa6: 50/60/70/75/90/120kg (5x)
Podciąganie szeroko rampa6: 5/10/15/15/20/30kg(4x)
Wiosło rampa6: 20/20/25/25/30/40kg
Sztorgusy: 50/60/60/80/90/100kg
Uginanie ramoin rampa6: 10/20/20/30/40/45
ABS

Dieta: Ze względu na brak progresu sylwetkowego podbijam ww do 400g B:180/ WW:400/ Tł: 70



napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2271 Napisanych postów 37073 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272784
MC: rampa6: 50/60/70/100/120kg (5x)
Podciąganie szeroko rampa6: 0 / 10 / 20 / 30
Wiosło rampa6: 20//25//30/40kg
Sztorgusy: 50/60//80/90/100kg
Uginanie ramoin rampa6: 10/20/20/30/40/45

Przysiad: rampa6: 50/50/60/70/100/115kg (5x)
Wycisk rampa6: 30/50/60/70/80/90kg (5x)
Wyciskanie żołnierskie rampa6: 30/35/40/45/50/57kg (5x)
Wyciskanie hankli rampa6: 15/20/25/30//35kg
Dipy rampa6: 5/10/15/20/30/40kg

Takie skoki będą ok. Ale naprawde nie trzeba aż tak skrupulatnie do tego podchodzic. Najważniejsza jest ostatnia seria i pewna powtarzalność, czyli nie możesz jednego razu robić 50-70-90-100 a kolejnego 50-60-70-80-90-100. Najlepiej by każdy dzień był podobny. Wtedy masz pewnośc czy idziesz do przodu, a nie np. podniosłeś więcej bo nie zmęczyłeś się w poprzednich seriach jak ostatnio.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 224 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4833
05.08.2016

Trening :

D3
Wykroki 4x12 44kg bardzo ciężko musiałem robić chwilowe przerwy, aby zrobić pełne serie
Przysiad przedni 12x60/12x60/ 10x60/10x60kg ok
A:Wyciskanie skos hankle: 12x25kg/ 10x20/ 10x20/ 12x20kg bardzo ciężko klatka skatowana treningami z poprzednich dni
A:Unoszenie hankli na boki: 4x12 10kg ok
B: Arnoldki 4x12 10kg ok
Francuz: 12/12/10/10x27kg

Dieta:



1
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2271 Napisanych postów 37073 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272784
Robisz wykroki z 44kg hantlami ? Paniee Założ 20 i to w zupełności wystarczy. To nie jest ćwiczenie siłowe.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 224 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4833
Nie nie 22 na stronę w sumie 44 :) ale i tak ciężko niesamowicie. Zbliżam się to maxów w ćwiczeniach i czuję, że zacznie się walka o każdy kg.
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 224 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4833
07.08.2016

Trening: D4
A: Podciąganie wąsko: 3x14
B: Wiosło 3x12 16kg
Pull face: 4x6*
Żuraw: 3x15
RDL: 3x12 25kg
Uginanie hankli z suplimacją: 4x12 16,5kg
ABS

Dieta:





napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2271 Napisanych postów 37073 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272784
Jaraw
Nie nie 22 na stronę w sumie 44 :) ale i tak ciężko niesamowicie. Zbliżam się to maxów w ćwiczeniach i czuję, że zacznie się walka o każdy kg.


W takim razie ok. A walka o każdy kg powinna być w ostatnich tygodniach a nie na początku. Dlatego pisałem żebys zaniżył ciężary i dokładał powoli.

Ale zobaczymy jak to wyjdzie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 209
08.08.2016

Trening: D1

Przysiad rampa 6: 40/70/80/90/100/120 (5x)
Wycisk rampa 6: 50/60/70/80/95 (5x)
Wyciskanie żołnierskie rampa6: 35/40/45/50/60 (3x)
Wyciskanie hankli rampa6: 20/25/30/35
Dipy rampa6: 15/20/25/30/40

09.08.2016

Trening: D2

MC rampa6: 50/60/70/100 - zrobiłem bez serii docelowej ze względu lekki na ból w plecach spowodowany walką z utrzymaniem 120kg które wyślizgiwały mi się z rąk co spowodowało dekoncentracje, skalecznie techniki. Już jest ok następny trening będzie 125:)

Podciąganie szeroko rampa 6: 0/10/20/30
Wiosło rampa6: 20/25/30/44
Sztorgusy rampa6: 50/60/70/80/100
Uginanie ramion rampa6: 20x10/ 20/25/30/45
ABS

Dieta na 10.08.2016 pomyłka w dacie


1
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2271 Napisanych postów 37073 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272784
Co tak malo kcal?

A w mc pilnuj chwytu, bo jak bedziesz wypuszczal sztange to zgubisz naturalna krzywizne kregoslupa .Jesli jest taka potrzeba stosuj paski.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2016-08-10 21:09:41

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 333 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8664
No właśnie, jak sie zapatrujesz na paski? Przyznam, ze z przyzwyczajenia uzywam bardzo czesto
Pewnie to blad, ale wole sie skupiac na treningu danej partii niz na tym, ze mi sie sztanga lub uchwyt wyslizguje z reki



Zmieniony przez - TS90 w dniu 2016-08-10 23:25:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DO USUNIĘCIA

Następny temat

Plan Push Pull siła hiper do oceny

Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity Picie alkoholu a kulturystyka: fakty i mity  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami