SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] by Banan - aktualna świąteczna forma str 398, 399

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 516648

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 2275 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 42083
Kuba coraz lepiej. Szczere gratulacje, jednak nie ma co za dużo chwalić, aby nie zapeszyć

Kuba, super filmik z ustawki. Widać super dziki, każdy jeden! A nogi Karola to światowa klasa. Tak btw zdradził coś nt swoich planów?

Ja ćwiczę tylko na domowej siłowni. Choć jest dobrze wyposażona to te maszyny robią piorunujące wrażenie! Widać że ćwiczący angażują typowo docelową grupę. Extra!
Pozdrawiam!
napisał(a)
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3850 Napisanych postów 64279 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 765504
rkarpinski
Omlet wygląda obłędnie. Czemu moje wychodzą takie brzydkie


mogę Ci zrobić małe szkolenie przy okazji, ale to nie są tanie rzeczy ;)

Kryzbi89
Dawno nie udzielałem się na forum, ale okazjonalnie śledzę Twój blog. Jak widać po 30 można naprawdę fajną formę zrobić :)

Jaki masz % rozkład makro w diecie ?



Witaj,
no mam nadzieje,ze po 40-tce gorzej też nie będzie

Parę postów nad Twoim wrzucałem aktualną rozpiskę makro w diecie, którą dostałem od Przemka - jest wprowadzona rotacja węglowodanami , więc te % zmieniają się , jak masz ochotę to sobie przelicz , aktualna waga z rano na czczo ~83 kg


tomaszS
Zapraszamy na jakąś ustawkę, miło będzie poznać
Co do Karola - nie miałem okazji z nim porozmawiać, sam nie robił treningu ,ale ostro przetyrał dwóch chłopaków na treningu barków , widać to zresztą momentami na filmie. Może będzie okazja częściej się widzieć z Karolem i pogadać to podpytam , bo dołączył z tego co mi wiadomo razem ze "Zwierzakiem" do teamu sfd


Za mną z rana 30 min cardio (za wczoraj) , moze wieczorem zrobię jeszcze 40min planowane na dnt, albo już dam sobie na luz. Prawy bark cały w siniakach, wiec jest dobrze niech odpoczywa i spróbuję we wtorek zrobić trening barków+tric
1

http://www.sfd.pl/-t1090712-s399.html -> blog treningowy
http://www.sfd.pl/-t1157939.html -> blog kulinarny, inny niż wszystkie ;)

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 711 Napisanych postów 4026 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 118292
Bardzo fajna rozpiska, sam cos z niej zaczerpne jak bede zmienial plan

Ty mi mowisz, ze jestem fanem leg daya, to ja Ci powiem, ze Ty dopiero masz gena do nog! Od razu skok na spore ciezary, a cwiczen niemalo, szacun. Siady wygladaja bardzo porzadnie i ida Ci leciutko widze O zdj uda bokiem nawet nie wspominam, wkrwilo mnie tylko

Powodzenia, mocno trzymam kciuki- w lato mnie przegonisz z forma
napisał(a)
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3850 Napisanych postów 64279 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 765504
Czawaj
Bardzo fajna rozpiska, sam cos z niej zaczerpne jak bede zmienial plan

Ty mi mowisz, ze jestem fanem leg daya, to ja Ci powiem, ze Ty dopiero masz gena do nog! Od razu skok na spore ciezary, a cwiczen niemalo, szacun. Siady wygladaja bardzo porzadnie i ida Ci leciutko widze O zdj uda bokiem nawet nie wspominam, wkrwilo mnie tylko

Powodzenia, mocno trzymam kciuki- w lato mnie przegonisz z forma



Chciałbym być tylko zdrowy i móc do lata trenować bez większych przerw, a wtedy o nic się nie martwię - będę usatysfakcjonowany, że nie zmarnowałem tego czasu spędzonego na siłowni Co do planu też mi się podoba, lubię bardzo trenowac plecy, a chyba nigdy nie trenowalem ich 2x w tygodniu, więc jest szansa na poprawę ich grubości co na pewno mi się przyda Co do nóg - może i tak jest, do techniki się przykładam w miarę na swoje możliwości, na pewno do ideału lub siadów jakie wykonujesz Ty - daleka droga, ale nawet nie myślę by do tego dążyć, bo bym sobie krzywdę zrobił ;)

Wczoraj sobie wyluzowałem jeszcze z jedzeniem, głównie przez to, że sie srednio czułem cały dzień. Niestety sobotnia wizyta u fizjo, gdzie było dość chłodno skończyła się przeziębieniem. Dzisiaj od rana jest póki co najgorzej, synek też ma od paru dni swój pierwszy kaszel , więc ogólnie nie jest za ciekawie, ale trzeba z tym walczyć. Dzisiaj i tak dalej wolne od siłowni , ręka musi dojść do siebie.

Póki co zrobiłem jednak 40min na rowerku od rana, lekko by się troche rozgrzać, gorący prysznic i w ciągu dnia trochę jakichś prostych leków na gardło/katar , zobaczymy co z tego wyjdzie. Oby było lepiej

Z jedzenia wczoraj, m.in


obiad u rodziców + 3 kawałki ciasta



Wieczorem jeszcze sałatka (kurczak, ananas, fasola czerwona) i talerz barszczu białego.

Muszę w przyszłości tak planowac treningi, by jednak w niedzielę iść na siłowy, bo inaczej ciężko będzie mi trzymać LC day w akurat ten dzień;) wręcz jest to niemożliwe

Przynajmniej wieczorem taki widok (chociaż ch**a widać w tym świetle, cała góra okablowana , nawet kaptury )



Dzisiaj z rana aż +1,5kg więcej od wczoraj, pas w miejscu.
Tak więc zaczynam nowy tydzień od wagi 84,4kg , trochę mylnej bo mysle ,ze to jednak sporo wody, takze przez przeziębienie.
Teraz tylko szybko dojść do siebie! Zdrówka wszystkim
4

http://www.sfd.pl/-t1090712-s399.html -> blog treningowy
http://www.sfd.pl/-t1157939.html -> blog kulinarny, inny niż wszystkie ;)

napisał(a)
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 1408 Napisanych postów 20530 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 358856
forma bardzo dobra

widze ze nie tylko ja choruje:d ale ja to chyba rekordzista pod zwględem długosci chorowania na forum a ty kontuzji/urazów które uniemożliwjaja dobry trening


Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2018-01-15 11:15:06
napisał(a)
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3850 Napisanych postów 64279 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 765504
ten sport nie jest dla mnie a ,ze ja uparty z natury to brnę w to dalej ... czasami sam nie wiem po co

dziięki i jeszcze raz zdrówka:)

http://www.sfd.pl/-t1090712-s399.html -> blog treningowy
http://www.sfd.pl/-t1157939.html -> blog kulinarny, inny niż wszystkie ;)

napisał(a)
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3850 Napisanych postów 64279 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 765504
choróbsko rozłożyło mocniej, ale póki co walczę, wiem że wizyta u lekarza skończy się zapasem leków, więc na razie dałem sporo vit.c , jakieś theraflu, inhalacje, coś na gardło, ogólnie zawalone zatoki, kichawa, ostry ból gardła - nie ma gorączki więc to mnie pociesza

w domu w tej chwili 6 osób i każdy chory, więc dojść do siebie szybko może być trudnie, ale jak się będę czuł tak, jak teraz to rozważam później lekki trening - często mobilizująco to działało na mój organizm , zobaczymy - znowu falstart, ale co zrobić przynajmniej obolałe miejsca po wizycie u fizjo mają więcej czasu na dojście do siebie

Wczoraj micha niby LC ale brak weny do czegokolwiek, w tym do robienia sobie jedzenia, coś tam powyjadałem , dojadłem batonem proteinowym, moze makro ogarnięte, nie wiem bo nie liczyłem. Apetyt niby jest, bo ciagnie nawet na jakieś głupoty










http://www.sfd.pl/-t1090712-s399.html -> blog treningowy
http://www.sfd.pl/-t1157939.html -> blog kulinarny, inny niż wszystkie ;)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 901 Napisanych postów 13166 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 578360
Posiłek numer dwa! Dla mnie wygrał
Zdrowia Kuba! Bo trening niebawem czeka :d
napisał(a)
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3850 Napisanych postów 64279 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 765504
lasican1
Posiłek numer dwa! Dla mnie wygrał
Zdrowia Kuba! Bo trening niebawem czeka :d


no posiłek na szybko białko jest? jest! i to najważniejsze
zdrówko się przyda - dzisiaj poszedłem na trening, mimo że sporo siniaków i ogólnie obolała ta prawa strona i do tego lekko przeziębiony, ale poza tym czułem się naprawde dobrze, gorączki brak , więc liczę na to , że będzie jutro lepiej co do treningu - u mnie weekend aktualny (jak bede na siłach ), pewnie blizej sie zgadamy

Zrobiłem według nowej rozpiski barki+triceps, raczej zachowawczo w większości ćwiczeń.
Wyciskanie w 1 ćw, pewnie mozna rozłożyć lepiej tą rampę ale dzisiaj orientacyjnie. Trochę czułem bark bo siniaki na nim wskazują, że na pewno się jeszce nie zregenerował po wizycie u fizjo (to samo górna część klatki) ale nie przeszkadzało mi to za bardzo.

Nie byłem pewny czy dam radę zrobić wyciskanie wąsko, na małym ciężarze spróbowałem - nie było najgorzej, zobaczymy jak to będzie dalej szło. Na koniec ciężej było mi o dziwo z aero , niż z siłowym, pewnie trochę kondycja podupadła przez przeziębienie, mimo że to było lajtowe 30min na biezni i rowerku, nie robię już interwałów.

`


Micha: pierwszym posiłkiem był baton i to taki z gatunku mało fit ;) więc trochę mi się poprzestawiało w ciągu dnia rozłożenie makro, ale ogólnie bilans będzie ok



- ryż, kurczak, cebula, pieczarki



- no i w końcu solidniejszy potreningowy




Jeżeli jutro będzie wszystko ok to lecę na trening pleców, z racji , że to mój priorytet - przydałoby się byc chociaż w pełni sił ;)

http://www.sfd.pl/-t1090712-s399.html -> blog treningowy
http://www.sfd.pl/-t1157939.html -> blog kulinarny, inny niż wszystkie ;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do korekty SPLIT 4 dni

Następny temat

Wybór planu na siłę-masę.

Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady Dieta niskotłuszczowa to dobry pomysł? Zasady, zalety i wady Martwy ciąg - 8 korzyści wykonywania martwego ciągu Martwy ciąg - 8 korzyści wykonywania martwego ciągu 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! 6 powodów aby spotykać się z dziewczyną, która też trenuje! Dobre i złe produkty żywnościowe - nabiał, olej kokosowy, kawa i inne Dobre i złe produkty żywnościowe - nabiał, olej kokosowy, kawa i inne Regulacja hormonalna łaknienia i otyłości - leptyna, rola i wydzielanie Regulacja hormonalna łaknienia i otyłości - leptyna, rola i wydzielanie Termogeneza i termogeniki, sposób na szczupłą sylwetkę Termogeneza i termogeniki, sposób na szczupłą sylwetkę Brytyjski żołnierz, który stracił nogę i się nie poddał! Brytyjski żołnierz, który stracił nogę i się nie poddał! Kluby Jatomi Fitness znikną z mapy Polski Kluby Jatomi Fitness znikną z mapy Polski