SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] - SFORCIA - Czas na równowagę i powrót do formy!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 48087

napisał(a)
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 519 Napisanych postów 7997 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 125194
ja też. z lekkim opóźnieniem, ale obecna!
1

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

napisał(a)
sforcia Doradca
Ekspert
Szacuny 932 Napisanych postów 7311 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 111883
No witam wszystkich serdecznie
I tych oficjalnie witających się i tych wszystkich czytających z partyzanta
Miło mi, że jednak sporo ludzi czytało te moje wypociny


No, ale tak jak mówiłam, tak zaczęłam w poniedziałek
Jaram się mega tym, więc to dobra oznaka, że wszystko jest jak być powinno
Bez żadnego zmuszania się.
Widocznie takiego odpoczynku i dojścia do ściany z wagą potrzebowałam.

Trening mam jakiś tam plan, ale będę sobie modyfikować go w trakcie jak uznam, że coś mi nie pasuje.


PONIEDZIAŁEK

Wczorajsze apogeum spuchnięcia było spowodowane m.in. tym, że w niedzielę "na pożegnanie" szitowego jedzenia wpadł grill, chleb i na wieczorem lody
Rano myślałam, że moje uda i biodra eksplodują.

Wypiłam w sumie od rana 3 litry wody i jak w końcu nerki zaskoczyły, to co 20 min w WC byłam.
Efekt taki, że wieczorem opuchlizna dużo mniejsza.

Miska niedojedzona, bo mi coś nie poszło czasowo z posiłkami.

DIETA

+ suple - wit. D, selen, cynk, wit. C, betaalanina, spalacz SFD
+ płyny - dwie kawy rozpuszczalne, i chyba z 6l wody w sumie



TRENING
+ 25 min marszu na bieżni i 5 min schładzania






WTOREK

Dziś rano zmierzyłam się i zważyłam jeszcze raz po tej całym opuchnięciu.
W biodrach, udach i nad kolanem po 2-2,5 cm mniej
Czuję się dużo lepiej.


DIETA

Wszystko ładnie na fotkach

+ suple - wit. D, selen, cynk, wit. C, betaalanina, spalacz SFD
+ płyny - dwie kawy rozpuszczalne, ok 5l wody






TRENING

+ 25 min mega intensywny marsz na bieżni, bo podnosiłam sobie wysokość żeby uzyskać wysokie tętno. Doszłam do tętna 160





Zmieniony przez - sforcia w dniu 2017-06-20 22:30:58

"Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie." (Abraham Lincoln)
.
.
http://www.sfd.pl/[BLOG]__SFORCIA__Czas_na_równowagę_i_powrót_do_formy!!_-t1150356-s1.html 

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2439 Napisanych postów 47071 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 513226
Asia teraz słonko ładnie świecie więc 20 minut na słoneczku podbije też wit D nie mogę oglądać fot jedzenie z rana

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44244 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
jedzonko u Ciebie Asia - jak pisze Rion - na wypasie zupełnie. Podnosisz poprzeczkę działową jeśli chodzi o sposób prezentacji jedzenia :). Zainspirowałaś mnie tez pomysłem na drugie śniadanie z wczoraj - te truskawki z migdałami nie dość że wyglądają rewelacyjnie, to w sumie dla mnie ciekawe i pożywne przede wszystkim połączenie owoców, białka i ryżu :). na pewno zagości to u mnie jako stały patent.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1803 Napisanych postów 5391 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 175656
dwa pytanka
-czemu tym razem padło na split a nie fbw ?
-czy włączanie do diety produktów rekreacyjnych , no powiedzmy lodów raz na tydzień czy na cokolwiek będziesz miała ochotę, też u Ciebie powoduje takie negatywne efekty sylwetkowe? pomijam gluten, który piszesz, że Tobie szkodzi

""Doubt is enemy number one of progression"
Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 60892
Jakiego programu używasz do liczenia kalorii ?
napisał(a)
anchy MISS SFD
Ekspert
Szacuny 182 Napisanych postów 2338 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 72010
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 592 Napisanych postów 11788 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 125319
podglądałem z partyzanta,
to teraz oficjalnie.

trochę dużo tego cardio
napisał(a)
sforcia Doradca
Ekspert
Szacuny 932 Napisanych postów 7311 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 111883
Rion - tak, tak latem odpoczywam od tabletek z reguły suplementuję aż mi się skończy opakowanie a to już niebawem.

Padme- No jedzenie u mnie wizualnie z reguły na wysokim poziomie, bo tak jakoś się nauczyłam, żeby jedzenie "ładnie wyglądało", co nie oznacza, że nie zdarzają mi się totalne paćki
A ten posiłek z truskawkami, ryżem i białkiem, to w sumie od Tadeusza miałam rozpisane i modyfikuję sobie po prostu owoce wg uznania
Świetny deser i posiłek "na wynos" gdzieś w trasę.
A odżywka białkowa rozmieszana na gęsto w małym pudełeczku i jako taka polewa zrobione.

missInvincible
- split - dlatego, że po prostu byłam zmęczona formą poprzednich treningów. W sumie 1,5 roku tak trenowałam.
Nogi i tyłek dzień w dzień i doszłam do wniosku, że czas dać im odpocząć, może też trochę zejdzie z nich.
- produkty rekreacyjne - hmmm po Sopocie bujałam się z takim puchnięciem dobry rok zanim przestałam tak reagować na inne jedzenie i niekoniecznie niezdrowe. Nawet obiad u Mamy (zdrowy, ale inny niż moje codzienne jedzenie) powodował puchnięcie.
Myślę, że teraz po prostu było tego wszystkiego za dużo, dodatkowo @ i wyszło jak wyszło.
Najpewniej po planowanych 10 tygodniach redukcji pokombinuję i zobaczę czy już się uspokoiło czy coś nadal się dzieje.
Zresztą u mnie od razu cellulit wyłazi itp. więc w moim przypadku lepiej po prostu zrezygnować z tego typu produktów rekreacyjnych.


paletak
Jakiego programu używasz do liczenia kalorii ?


DietetykPro


anchy
Powodzenia! Podglądam




antek098!

Najprawdopodobniej zostanę przy max 30-35 min dziennie.
A stąd tyle cardio, że do tej pory robiłam interwały lub nic i po prostu chciałam jakiejś odmiany

Wszystko z głową będę robić, może dodam jakieś burpees itp. żeby nie dawać mega dużo cardio.


_________________________________

Jutro jadę zrobić komplet badań krwi. Pierwsze badania po zawodach
Full opcja - hormony płciowe, tarczyca i cała reszta w sumie ok 25 badań

Jestem ciekawa co tam w krwi piszczy




Zmieniony przez - sforcia w dniu 2017-06-21 12:53:04

"Pamiętaj, iż twoja własna determinacja, by osiągnąć sukces, liczy się bardziej, niż cokolwiek innego na świecie." (Abraham Lincoln)
.
.
http://www.sfd.pl/[BLOG]__SFORCIA__Czas_na_równowagę_i_powrót_do_formy!!_-t1150356-s1.html 

napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6733 Napisanych postów 102560 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1053502
to Cię trochę szarpnie za abdania

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Fbw + nogi

Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! Fit Lovers wystąpią w popularnym reality show! John David Glaude - od otyłego do bestii John David Glaude - od otyłego do bestii Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Jakie owoce jeść po treningu? Jakie owoce jeść po treningu? Kwas mlekowy chroni komórki Kwas mlekowy chroni komórki