SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Wojo_zmc i Ronie220-rywalizacja i wzajemny doping

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 153651

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746
Trening prosty ale przy tym ciężki. Wtedy można rosnąc nieustannie. U mnie to z reguły 2,5 godziny przerzucania dużych ciężarów a nie 40 minutowa pompa.
2

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 438 Napisanych postów 15194 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 196330
i tylko takie dźwiganie ma sens
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 7569 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 152268
Stara szkoła niestety trochę zanika, a tak jak piszecie, takie treningi dają największe rezultaty.

Też jestem zwolennikiem wielostawowych, po taki ciężkich ćwiczeniach czuć maksymalne zmęczenie i pompa też jest, w zależności od ilości pow.

Najlepiej przetestować na sobie, ale wiadomo, że jeśli zapomnimy o podstawach, to nie poprawimy sylwetki samym szpanem, że chodzę na siłownię...

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746
Osobiście bez ciężkich treningów i duzych ciężarów nie miałbym z tego takiej satysfakcji. Ale jak ktos woli pompke i izolacje to jego sprawa.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746
Wtorek:Dół sila


1.Przysiady rampa 3
Do 170 i pozniej 190kg x 1 w miare lekko. Sila sie trzyma
2. Wykroki chodzone 4 x 10
3. Wyprosty 3 x 12
4. Uginanie podudzi 3 x 6
5. Odwodzenie na maszynie 3 x 12
6. Wspiecia siedząc 2 x 20 i 2 x 10
7. Wspiecia stojac z hantla 3 x 10

+ abs


Trening długi i solidny. W diecie moze z 1800-2000kcal, wiec aktualnie jestem padniety.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746
Czwartek:Góra hipertrofia


1.Podciąganie na drązku neutralem Rampa 5 + regres
0/15/30/45kg x 5 / cc x 30p
2.Wyciskanie z pauzą Rampa 5
Do 130kg x 5
3.Wyciskanie na skosie 6/10/12
110kg/90kg/60kg
4.Ściąganie na wyciągu 4 x 8-10p
5.Wyciskanie na suwnicy zza karku + wyciskanie hantli + face pull 3s
6.Uginanie z supinacją + francuz ze sztangą
7.Uginanie na modlitewniku + prostowanie za głową


W podciąganiu w końcu udało się wykręcić 30p. Wiadomo, że nie są to idealne powtórzenia, ale jak na wagę 105/106kg wynik jest całkiem niezły.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746
Dół ciała


1.Martwy ciąg rampa 3
Do 240kg, cięzko
2.Bułgar 3 x 10
3.Wyprosty siedząc 100p total
4.Uginanie podudzi 3 x 10

i brzuch z łydkami

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746
Poniedziałek:Góra siłowo


1.WL Rampa 3
Do 140 lekko
2.Podciąganie Rampa 5
Do 45kg x 5
3.Wyciskanie hantli Rampa 5
Do 65kg x 5
4.OHP Rampa 5
90kg x 5
5.Wznosy boczne 4 x 12
6.Francuz z hantlami + uginanie ze sztangą


W wyciskaniu hantli miłe zaskoczenie, sądziłem że pójdzie maksymalnie 3 powtórzenia.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746
I trochę zdjęć z weekendowej diety:














Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-06-25 20:40:07
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Usunięty przez ronie220 za pkt 1 regulaminu
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321746

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co może być przykładem kumulatywnego efektu treningowego?