SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] W domu też można

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 40400

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 621 Napisanych postów 27928 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 206933
w weekend zaszalałem. Z 20tyś kalorii chyba było...w sobotę wpadli jedni znajomi, wypróbowaliśmy coś takiego jak fontanna czekoladowa,jakby ktoś nie kojarzył taka fajne urządzonko do którego leje się rozpuszczoną czekoladę którą później można oblewać owoce,paluszki,rurki i inne rzeczy
mniej wiecej takie coś:


w niedziele z kolei poprawka z innymi znajomymi,orzechówka, tosty,chipsy....

trzeba się teraz ogarnąć, dziś już takiego syfu nie będzie

13.02

pompki w staniu na rękach(niepełne ruchy)
CC x 5
CC x 4
CC x 4

ze wzgledu na ten barki opuszczałem się do książki, grubość książki ok 5-6cm. Będę się starał nieco zwięzić rozstaw dłoni. XZauważyłęm że ból się nasilał im szerzej stawiałem dłonie.

pistolety
CC x 7
CC x 5
CC x 5

tu całkiem spoko, jest jeszcze zapas,wiec pewnie będę atakował więcej

seria łączona
russian twist + scyzoryki
+5kg x 50 +CC x 12
+5kg x 50 +CC x 12
+5kg x 50 +CC x 12

fajnie paliło,pierwsze cwiczenie z delikatnym zapasem drugie już typowo na dobicie.

14.02

pod wieczór po tych tysiącach kalorii poszedłem pobiegać .

trasa wyglądała tak:






Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2016-02-15 09:27:04

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 378 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12412
To obciążenie 50kg fajna prowizorka
nie myślałeś jakąś kamizelkę obciążającą kupić? nawet pompki zwykłe w tym można by robić
urządzonko do czekolady fajne nie powiem
ale za te 20tys. kcal to propsy
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 621 Napisanych postów 27928 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 206933
Bardziej zastanawiam się nad jakimś betonowym obciazeniem, tani koszt.
A co do czekolady...cóż,jak się wkręciłęm to się oderwać nie mogłem

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 378 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12412
Beton trochę mało wytrzymały ale tani coś za coś
krążki w ogóle będziesz załatwiał czy w jakiej formie?
wrzucić do środka jakieś druty, śrubki stare czy coś i będziesz miał luks zbrojenie może trochę wytrzyma
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 621 Napisanych postów 27928 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 206933
nad formą jeszcze też pomyślę.
Nie używam póki co sztang czy sztangielek,wiec możliwe że nie będzie koniecznosci tworzenia czegoś o kształtach idealnych.

A co do ceny i jakości...wiem że tani ale ja właśnie tego typu warunki preferuję, tj prymitywnie ale tanio.
Jakbym chciał kasy dużo wydawać bym na silownie poszedł

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 378 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12412
Bardzo fajne podejście tzn. z umiarem
większość preferuje podejście wszystko albo nic
tylko siłownia i tylko czysta micha - albo nie rób nic (i to nie tylko w tym sporcie)
są zawsze jakieś alternatywne wyjścia

A co do obciążenia to jak już wykombinujesz to mógłbyś się pochwalić
napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 621 Napisanych postów 27928 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 206933
taki mam właśnie cel. Czyli bez spiny, bez restrykcji. Nie jestem i nie będe zawodowcem. Mam rodzinę,znajomych, chcę moje zainteresowania dostosowac do nich a nie ich dostosowywac do moich zainteresowań..

A co do obciążenia,jak tylko coś wymyślę dam znać.

15.02

podciąganie na drążku nachwyt
wszystkie serie z ciężarem ciała,metodą drabinkową.
CC x 1,2,3,4,5,6
CC x 1,2,3,4,5,6
CC x 1,2,3,4,5,6
CC x 1,2,3,4,5,6

wykonywanie powtórzeń po kolei,bez przerw,tj 1 powtórzenie, później dwa powtórzenia, później trzy powtórzenia itd
pomiędzy seriami 2-3 min przerwy

martwy ciąg jednonóz
+33kg x 15
+33kg x 15
+43kg x 10

ostatnia seria nieco ciężej, wcześniejsze luźno

pompki diamentowe
CC x 15
CC x 15
CC x 15

coś mi w łokciu strzela przy tej wersji,stąd nic nie dokładam. Przerwy za to dośc krótkie co by wysiłku troche sprawiło.

szrugsy
+43kg x 20
+43kg x 20
+43kg x 20

tu każda seria z sekundowym przytrzymaniem na górze. Dało to lepsze czucie niż przy "płynnym" ruchu.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 621 Napisanych postów 27928 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 206933
16.02.

thrusters
+33kg x 10
+33kg x 10
+33kg x 10
+33kg x 8

dawno tego nie robilem. Cale szczeście bark nie dawał o sobie znać wiec będę wracał do tego cwiczenia.

syzyfki
+5kg x 10
+5kg x 10
+5kg x 10

drugi raz to robiłem, Tym razem nieco ciężej. ale będę mogł atakować więcej powtorzeń.

rozjazdy z kolan
x 12
x 12
x 8

pierwsze dwie z zapasem a w ostatniej poczułem bark,wiec odpuściłem. Po tym zrobiłem dwie serie statycznego utrzymania w max rozjezdzie.

unoszenie nóg do świecy z leżenia
x 12
x 12
x 10

powolne ruchy,z wyjątkiem wyjscia w górę,tam nieco szybciej.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 621 Napisanych postów 27928 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 206933
17.02

podciąganie na drążku nachwyt szeroki

CC x 1,2,3,4,5,6
CC x 1,2,3,4,5,6
CC x 1,2,3,4,5,6
CC x 1,2,3,4,5,6
+5kg x 6(nachwyt wąski)

4 pierwsze serie robione jak ostatnio. Tj najpierw jedno powtórzenie,potem dwa,potem trzy itd. Bez przerw. Tylko pomiędzy seriami przerwy. Wszystko w szerokim nachwycie
A ostatnia seria z +5kg w wąskim nachwycie,dłonie niemal się stykały. Zrobiona ot tak dla fanaberii.

pompki na 3-ech krzesłach

cc x 15
cc x 15

powoli,schodziłem najnizej jak się da przy pełnym czuciu klaty.

pompki z nogami wyżej
CC x 20
CC x 20

tu troce szybciej ale czucie również bylo spoko

pompki z przeskokami na książkę
cc x 10

tu nagram coś następnym razem by pokazać o co chodzi.

prdstowanie hantli w opadzie tułowia

+5kg x 15
+5kg x 15

typowa izolacja za którą nie przepadam,więc nieczęsto będe to robił. Inna sprawa ze cieżar nie był wyzwaniem. Przy najbliższej okazji spróbuję robić zatrzymaniem w szczytowej fazie

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 621 Napisanych postów 27928 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 206933
18.02

przysiad przedni z podwójnym dnem
+33kg x 10
+33kg x 10
+33kg x 10

z zapasem,

wyskok dosiężny
3 x 10

dawno tego nie wykonywalem, wiec dla "przypomniania". Zacznę czesciej robić, bo mało co z dynamiczno-eksplozywnych ćwiczeń robie.

wycisk żiłnierski worka bułgarskiego

+33kg x 11
+33kg x 11
+33kg x 11

zwłaszcza w ostatniej serii było już cieżko. Całe szczescie bark nie dawał o sobie znac

seria łączona
russian twist + unoszenie nóg z lezenia do świecy
+5kg x 50+CC x 14
+5kg x 50+CC x 14
+5kg x 50+CC x 14

brzuch było czuć. W zasadzie jeśli zapas gdzieś był to niewielki.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Następny temat

Problem z prawym bicepsem

Serniczki proteinowe Serniczki proteinowe 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 25 kulturystycznych wizerunków mody z lat 80 Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Dieta ketogeniczna - przewodnik po planie i przykładowy jadłospis Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Alkohol i jego negatywny wpływ na ciało Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro 52-letnia mama mistrzynią IFBB Pro