SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] W domu też można

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 34024

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
26.06

urodziny żony,więc o względnie dobrym odżywaniu mogłem zapomnieć...

w zwiazku z tym lekko zmieniłem plan. Zrobiłem:

podciąganie na drążku podchwyt wąski

+43kg x 1
+33kg x 2
+22,5kg x 6
+12,5kg x 8
2,5kg x 10
cc x 7 (tempo 3030)
cc x 6 (tempo 3030)

robiło się dość ciężko. Powtórzę to następnym razem

a potem jeszcze bieganie na orbitreku
kilka interwałów, bo było późno i nie bylo za bardzo czasu na dłuzsze biegi.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
27.06

przysiad rwaniowy
+33kg x 5
+33kg x 5
+33kg x 5

wykroki
+33kg x 5
+33kg x 5
+33kg x 5

podciąganie wzdłuż tułowia
+33kg x 10
+33kg x 10
+33kg x 10

rozjazdy na kółku z kolan
x 10
x 10
x 10

russian twist
+10kg x 20
+10kg x 20
+10kg x 20

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
28.06

bieganie. Niby OK. Dopiero pod koniec dystansu siadłem nieco,łącznie niecałe 7km.

29.06

podciąganie na drążku nachwyt średni

+40kg x 1
+33kg x 2
+22,5kg x 5
+12,5kg x 9
+2,5kg x 11
cc x 7(tempo 3030)

podciąganie w opadzie tułowia
+53kg x 8
+53kg x 8
+53kg x 8

uginanie ramion stojąc
+20kg x 9
+20kg x 9
+20kg x 9

scyzoryki z piłką
x 16
x16
x16

drążek ciężko już
podciąganie w opadzie niby lajt,ale workiem haczyłem o nogi co irytowało.
uginanie lajto
scyzoryki...to pojawił się kłopot. Od pewnego czasu podolewa mnie kręgosłup w odcinku lędźwiowym. Zwłaszcza przy unoszeniu nóg w leżeniu odczuwam ten ból,wiec samo ćwiczenie robiło się slabo, co powtórzenie to ból. Na pewien czas dam sobie z nim spokój chyba.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
30.06

burpees
cc x 12
cc x 12
cc x 12

przysiad bułgarski
+20kg x 8
+20kg x 8
+20kg x 8

podciąganie wzdłuż tulowia
+30kg x 9
+30kg x 9
+30kg x 9

francuz siedząc
+20kg x 8
+20kg x 8
+20kg x 8

burpees luz,z zapasem
bułgary cieżej ale zapas był
przy podciąganie wzdłuz tułowia troszkę zmieniłem sposób wiązania butli i mocowania do drążka, ale nie był to dobry pomysł,bo haczyłem o ciało,co irytowało i wytrącało z rytmu
francuz siedząc na próbę. Kręgosłup o dziwo nie dawał się jakoś szczególnie we znaki,ale to pewnie też dlatego że ciężar duży nie był.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
01.06

bieganie.
Tempo wolne,typowe aeroby, czasowo ok godziny

02.06

podciąganie na drążku nachwyt szeroki

+38kg x 1
+30kg x 3
+20kg x 5
+10kg x 8
CC x 11
cc x 7(tempo 3030)
cc x 6(tempo 3030)
cc x 5(tempo 3030)

w pierwszej serii ruch pod koniec z wyrzutem nóg,to samo trzecie powtórzenie w drugiej serii
reszta bez zastrzeżeń

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
03.07

dla odmiany postanowiłem sobie porobić troszkę dynamicznych ćwiczeń,bo dawno nic nie robiłem.
Wymyśliłem sobie tak:

thrusters
+33kg x 10
+33kg x 10
+33kg x 10

burpees
cc x 10
cc x10
cc x 10
cc x 10

push press
+33kg x 10
+33kg x 10
+33kg x 10

swing(wymachy)
+20kg x 10
+20kg x 12
+20kg x 12

tylko thrustersy stawiały jako taki opór ale zapas był.
burpees,swingi i push press lajtowo z mega zapasem. Mogłem więcej pociągnąć

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
05-07

podciąganie na drążku podchwyt

+43kg x 1
+33kg x 3+1
+22,5kg x 6
+12,5kg x 9
+2,5kg x 11
cc x 6(tempo 3030)
cc x 6(tempo 3030)

powtórzyłem ciężar,bo ostatnio lekko szarpnięte były dwie serie początkowe, teraz było dużo lepiej, płynnie,gładko,bez szarpania czy bujania, wiec następnym razem dokładam.

aha
do pracy zdrowa żywnosć wpadła







Zmieniony przez - QUEBLO w dniu 2017-07-07 09:08:28

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
06.07

powtórzyłem sobie ostatni trening,tylko że zwiększyłem liczbę powtórzeń. Jakoś tak miałem ochotę znów coś bardziej duynamicznie porobić.

thrusters
+33kg x 12
33kg x 12
33kg x 12

burpees
cc x 12
cc x 12
cc x 12

push press
+33kg x 12
+33kg x 12
+33kg x 12

swing
+20kg x 12
+20kg x 12
+20kg x 12

thrusters ciężkawo się robiło. Być może dlatego że się nie wyspałem
burpees teżś troszkę ciężej niż osttatnio ale zapas był
push press i swingi lekko.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
08.07

Podciąganie na drążku
nachwyt średni

+40kg x 1
+30kg x 3
+20kg x 6
+10kg x 9
+5kg x 11
cc x 7(tempo 3030)
cc x 6(tempo 3030)

niezbyt łądnie technicznie,pierwsza seria pod koniec ruchu z lekkim podbiciem. Reszta już lepiej.
Generalnie postanowiłem sobie ze zrezygnuję na pewien czas z szerokiego nachwyt i pocisnę z podchwytem i nachwytem na rozstaw barków. Powolizblizają się zawody w których zechcę się sprawdzić ale na pewno nie zdecyduję się an szeroki nachwyt,bo najbardziej odstaje,wiec po co zajmowac sobie nim głowę teraz.

09.07
wczoraj w ramach rehabilitacji podjechaliśmy z żoną do okolicznego lasu. Najwiekszy w okolicy,polazilismy,a gdy się zaczęło ściemniać stwierdziliśmy że wracamy do fury, problem w tym że wyszliśmy z drugiej strony lasu....wiec trzeba było na około wracać,bo po ciemku już stwierdziliśmy ze nie będziemy się pchać lasem. Łącznie troszke ponad 3h spacerowaliśmy....

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

napisał(a)
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 537 Napisanych postów 27671 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 191384
10.07

bieganie.
Wczoraj późno,bo zacząłem po północy. Za to tempo szybsze,zakończone jeszcze trzema interwałami. Łącznie pół godziny

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Następny temat

Problem z prawym bicepsem

Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?