logo
zamknij zamknij

[BLOG] Tania kuchnia u KrzYsztofa

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 937

0 5 0
napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 912
Witam
mam na imię Krzysztof


Na forum jestem już długo, ale zmieniłem login. W sumie to na potrzeby tego bloga kulinarnego. Tak po prostu mnie naszło. Chcę się z Wami podzielić swoimi propozycjami dań. Oczywiście nie są one wymyślone od podstaw przeze mnie, ale zmodyfikowane na podstawie prze różnych przepisów znajdujących się w internecie.
Na pewno będzie tanio, zdrowo, syto i dobrze.
Pewnie nie będzie tak wykwintnie jak u innych.
Zapraszam do śledzenia.

Trochę o mnie:
26 lat
196cm / 104kg
4 lata na siłowni

masa / redukcja - nie mam pojęcia, ćwiczę, bo lubię.
Treningi są częścią mojego życia, uwielbiam spędzać czas na siłowni, podnosić kolejne kilogramy i zostawiać tam litry potu. Od początku przygody z siłownią do teraz na wadze przybyło 18kg.
Chętnie podzielę się tym czego sam się nauczyłem.
3
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 912
Placki owsiano - bananowe

Składniki:
1. Płatki owsiane, błyskawiczne - 150g
2. Banan - 350g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 30g
4. Mleko 3.2% - 125g
5. Masło orzechowe - 50g
6. Migdały - 20g
7. Kakao gorzkie - 10g
8. Sezam (opcjonalnie) - 20g
9. Olej kokosowy do smażenia

Przygotowanie:
Wszystkie składniki blendujemy oprócz ok. 100g banana.
Na patelnie dajemy olej kokosowy i układamy plasterki banana po czym łyżką nakładamy naszą masę i smażymy placuszki.

Tłuszcz 63.47g / Węglowodany 193.34g / Białko 75.05g / 1623 Kcal






napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 912
Batony proteinowe

Składniki:
1. Orzechy brazylijskie - 200g
2. Płatki owsiane, błyskawiczne - 150g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 100g
4. Mleko 3.2% - 150g
5. Masło orzechowe - 70g
6. Oliwa do posmarowania blaszki

Przygotwanie:
Blendujemy orzechy, owsiankę i odżywkę. Uzyskujemy fajną proszkową masę. Aby było łatwiej wymieszać masło orzechowe blenduję je wraz z mlekiem i dodaję do masy. Mieszamy łyżką bądź ręką. Z każdą sekundą masa nabiera pożądanej konsystencji, nagle jest jak mocny klej. Bierzemy blaszkę i smarujemy ją oliwą, ja to robię ręcznikiem papierowym. Wykładamy masę i ugniatamy. Wkładamy do lodówki i po 3 godzinach możemy podzielić na batoniki. Mi wyszło 8 batonów.

Tłuszcz 182.45g / Węglowodany 140.81g / Białko 153.35g / 2725 Kcal










Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 15:34:14
napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 912
Koktajl II śniadanie

Składniki:
1. Płatki owsiane, błyskawiczne - 120g
2. Mleko 3.2% - 200g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 25g
4. Banan - 100g
5. Migdały 20g
6. Wiórki kokosowe - 10g

Przygotowanie:
Składniki wrzucamy do miseczki i blendujemy. Ja jem z tej samej miseczki, mniej do zmywania.

Tłuszcz 31.23g / Węglowodany 116.37g / Białko 51.27g / 925 Kcal








napisał(a)
Malinowa SZEFOWA KUCHNI Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2296 Napisanych postów 20234 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 85560
Witamy
1

„Rób to, co możesz, mając do dyspozycji to, co masz, tam, gdzie jesteś”

Moderator w dziale KUCHNIA SFD http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html

Malinowy blog kulinarny http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cud,miód_i_MALINA_-t1082118.html 

napisał(a)
K_PS
Ekspert
Szacuny 3981 Napisanych postów 34870 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 253187
Siema

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

napisał(a)
agnieszka.aj.
Ekspert
Szacuny 607 Napisanych postów 2607 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6975
witaj , bede zagladac

Zapraszam do swojego bloga w kuchni SFD-http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni_-t1077115.html 

napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 912
Pęczak z mintajem

Składniki:
1 Kasza pęczak - 100g
2. Warzywa (różne) - 250g
3. Mintaj - 150g
4. Sos z papierka (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Mintaja wkładamy do piekarnika na ok. 20 minut na 180 stopni. Kaszę gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Warzywa podsmażamy na woku.
Dodatkowo możemy przygotować sos z papierka.

Tłuszcz 8g / Węglowodany 98.27g / Białko 39.85g / 664 Kcal






napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 912
Ryż z kotletem wołowym

Składniki:
1. Ryż biały - 125g
2. Mięso mielonego (wołowe) - 500g
3. Warzywa (różne) - 250g
4. Jajko
4. Sos z papierka (opcjonalnie)
5. Bułka tarta (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Ryż gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Wkładamy mięso do miski i przyprawiamy wg uznania, wbijamy jajko i wsypujemy trochę bułki tartej. Mieszamy ręką bądź łyżką. Lepimy kotlety, ja robię 4 kotlety z takiej masy. Warzywa podsmażymy na woku.

Tłuszcz 14.38g / Węglowodany 126g / Białko 40.38g / 809 Kcal
(jajko nie wliczone) (makro dla 1 kotleta)











Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 23:22:38

Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 23:23:06
napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5784 Napisanych postów 213336 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 731655
Witamy w dziale !!!!!
1

NIE ODPISUJE NA PW !!!!!!



Zapraszam do nowego działu

http://www.sfd.pl/Odchudzanie_i_forma_po_męsku-f445.html


Szukasz pomysłu na smaczny i zdrowy posiłek ?zapraszam do działu Kuchnia-http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html

Konsultacje-
cykle , suplementacja ,odżywianie rafalsfd@wp.pl

Pomagamy dzieciakom -http://www.sfd.pl/Nabijamy_Pajacyka_!!-t1138796.html

napisał(a)
missInvincible
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1312 Napisanych postów 4308 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110773
Witamy !

""Doubt is enemy number one of progression"

Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czekoladowe ciasto z ciecierzycy ze śliwkami by Bziubzius

Następny temat

Twaróg + odżywka bialkowa

Cykle kreatynowe - stopnie zaawansowania

Suplementy w shotach - czy warto?

Radosław Słodkiewicz - ocena sylwetki

Fitness ladies in red

Ziemniaki czy ryż? Porównanie okiem dietetyka

Suplementy na masę - beta-alanina

KOMUNIKAT IFBB ELITE PRO!

Kasia Dziurska na Arnold Classic Europe