logo
zamknij zamknij

[BLOG] Tania kuchnia u KrzYsztofa

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 783

0 5 0
napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 52 Wiek 26 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 462
Witam
mam na imię Krzysztof


Na forum jestem już długo, ale zmieniłem login. W sumie to na potrzeby tego bloga kulinarnego. Tak po prostu mnie naszło. Chcę się z Wami podzielić swoimi propozycjami dań. Oczywiście nie są one wymyślone od podstaw przeze mnie, ale zmodyfikowane na podstawie prze różnych przepisów znajdujących się w internecie.
Na pewno będzie tanio, zdrowo, syto i dobrze.
Pewnie nie będzie tak wykwintnie jak u innych.
Zapraszam do śledzenia.

Trochę o mnie:
26 lat
196cm / 104kg
4 lata na siłowni

masa / redukcja - nie mam pojęcia, ćwiczę, bo lubię.
Treningi są częścią mojego życia, uwielbiam spędzać czas na siłowni, podnosić kolejne kilogramy i zostawiać tam litry potu. Od początku przygody z siłownią do teraz na wadze przybyło 18kg.
Chętnie podzielę się tym czego sam się nauczyłem.
3
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 52 Wiek 26 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 462
Placki owsiano - bananowe

Składniki:
1. Płatki owsiane, błyskawiczne - 150g
2. Banan - 350g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 30g
4. Mleko 3.2% - 125g
5. Masło orzechowe - 50g
6. Migdały - 20g
7. Kakao gorzkie - 10g
8. Sezam (opcjonalnie) - 20g
9. Olej kokosowy do smażenia

Przygotowanie:
Wszystkie składniki blendujemy oprócz ok. 100g banana.
Na patelnie dajemy olej kokosowy i układamy plasterki banana po czym łyżką nakładamy naszą masę i smażymy placuszki.

Tłuszcz 63.47g / Węglowodany 193.34g / Białko 75.05g / 1623 Kcal






napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 52 Wiek 26 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 462
Batony proteinowe

Składniki:
1. Orzechy brazylijskie - 200g
2. Płatki owsiane, błyskawiczne - 150g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 100g
4. Mleko 3.2% - 150g
5. Masło orzechowe - 70g
6. Oliwa do posmarowania blaszki

Przygotwanie:
Blendujemy orzechy, owsiankę i odżywkę. Uzyskujemy fajną proszkową masę. Aby było łatwiej wymieszać masło orzechowe blenduję je wraz z mlekiem i dodaję do masy. Mieszamy łyżką bądź ręką. Z każdą sekundą masa nabiera pożądanej konsystencji, nagle jest jak mocny klej. Bierzemy blaszkę i smarujemy ją oliwą, ja to robię ręcznikiem papierowym. Wykładamy masę i ugniatamy. Wkładamy do lodówki i po 3 godzinach możemy podzielić na batoniki. Mi wyszło 8 batonów.

Tłuszcz 182.45g / Węglowodany 140.81g / Białko 153.35g / 2725 Kcal










Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 15:34:14
napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 52 Wiek 26 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 462
Koktajl II śniadanie

Składniki:
1. Płatki owsiane, błyskawiczne - 120g
2. Mleko 3.2% - 200g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 25g
4. Banan - 100g
5. Migdały 20g
6. Wiórki kokosowe - 10g

Przygotowanie:
Składniki wrzucamy do miseczki i blendujemy. Ja jem z tej samej miseczki, mniej do zmywania.

Tłuszcz 31.23g / Węglowodany 116.37g / Białko 51.27g / 925 Kcal








napisał(a)
Malinowa Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1858 Napisanych postów 19688 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 78851
Witamy

„Rób to, co możesz, mając do dyspozycji to, co masz, tam, gdzie jesteś” Moderator w dziale KUCHNIA SFD http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html Malinowy blog kulinarny http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Cud%2Cmi%C3%B3d_i_MALINA_-t1082118.html

1
napisał(a)
K_PS
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3796 Napisanych postów 34487 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 248230
Siema

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy” [b]ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_K_PS_w_kuchni-t1081825.html [/b] "WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

napisał(a)
agnieszka.aj.
Ekspert
Szacuny 607 Napisanych postów 2607 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6975
witaj , bede zagladac

Zapraszam do swojego bloga w kuchni SFD-http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_Agnieszka_w_kuchni_-t1077115.html

napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 52 Wiek 26 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 462
Pęczak z mintajem

Składniki:
1 Kasza pęczak - 100g
2. Warzywa (różne) - 250g
3. Mintaj - 150g
4. Sos z papierka (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Mintaja wkładamy do piekarnika na ok. 20 minut na 180 stopni. Kaszę gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Warzywa podsmażamy na woku.
Dodatkowo możemy przygotować sos z papierka.

Tłuszcz 8g / Węglowodany 98.27g / Białko 39.85g / 664 Kcal






napisał(a)
KrzYsztof [KLZ]
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 52 Wiek 26 lat Na forum 34 dni Przeczytanych tematów 462
Ryż z kotletem wołowym

Składniki:
1. Ryż biały - 125g
2. Mięso mielonego (wołowe) - 500g
3. Warzywa (różne) - 250g
4. Jajko
4. Sos z papierka (opcjonalnie)
5. Bułka tarta (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Ryż gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Wkładamy mięso do miski i przyprawiamy wg uznania, wbijamy jajko i wsypujemy trochę bułki tartej. Mieszamy ręką bądź łyżką. Lepimy kotlety, ja robię 4 kotlety z takiej masy. Warzywa podsmażymy na woku.

Tłuszcz 14.38g / Węglowodany 126g / Białko 40.38g / 809 Kcal
(jajko nie wliczone) (makro dla 1 kotleta)











Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 23:22:38

Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 23:23:06
napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4771 Napisanych postów 208135 Wiek 41 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 647673
Witamy w dziale !!!!!

NIE ODPISUJE NA PW !!!!!! Zapraszam do nowego działu http://www.sfd.pl/Odchudzanie_i_forma_po_m%C4%99sku-f445.html Szukasz pomysłu na smaczny i zdrowy posiłek ?zapraszam do działu Kuchnia-http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html Konsultacje- cykle , suplementacja ,odżywianie rafalsfd@wp.pl Pomagamy dzieciakom -http://www.sfd.pl/Nabijamy_Pajacyka_%21%21-t1138796.html

1
napisał(a)
missInvincible
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 986 Napisanych postów 3639 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 77422
Witamy !

""Doubt is enemy number one of progression" Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/%5BBLOG%5D_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czekoladowe ciasto z ciecierzycy ze śliwkami by Bziubzius

Następny temat

Twaróg + odżywka bialkowa