SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Tania kuchnia u KrzYsztofa

temat działu:

Kuchnia SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1010

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 304 dni Przeczytanych tematów 912
Witam
mam na imię Krzysztof


Na forum jestem już długo, ale zmieniłem login. W sumie to na potrzeby tego bloga kulinarnego. Tak po prostu mnie naszło. Chcę się z Wami podzielić swoimi propozycjami dań. Oczywiście nie są one wymyślone od podstaw przeze mnie, ale zmodyfikowane na podstawie prze różnych przepisów znajdujących się w internecie.
Na pewno będzie tanio, zdrowo, syto i dobrze.
Pewnie nie będzie tak wykwintnie jak u innych.
Zapraszam do śledzenia.

Trochę o mnie:
26 lat
196cm / 104kg
4 lata na siłowni

masa / redukcja - nie mam pojęcia, ćwiczę, bo lubię.
Treningi są częścią mojego życia, uwielbiam spędzać czas na siłowni, podnosić kolejne kilogramy i zostawiać tam litry potu. Od początku przygody z siłownią do teraz na wadze przybyło 18kg.
Chętnie podzielę się tym czego sam się nauczyłem.
3
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 304 dni Przeczytanych tematów 912
Placki owsiano - bananowe

Składniki:
1. Płatki owsiane, błyskawiczne - 150g
2. Banan - 350g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 30g
4. Mleko 3.2% - 125g
5. Masło orzechowe - 50g
6. Migdały - 20g
7. Kakao gorzkie - 10g
8. Sezam (opcjonalnie) - 20g
9. Olej kokosowy do smażenia

Przygotowanie:
Wszystkie składniki blendujemy oprócz ok. 100g banana.
Na patelnie dajemy olej kokosowy i układamy plasterki banana po czym łyżką nakładamy naszą masę i smażymy placuszki.

Tłuszcz 63.47g / Węglowodany 193.34g / Białko 75.05g / 1623 Kcal






napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 304 dni Przeczytanych tematów 912
Batony proteinowe

Składniki:
1. Orzechy brazylijskie - 200g
2. Płatki owsiane, błyskawiczne - 150g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 100g
4. Mleko 3.2% - 150g
5. Masło orzechowe - 70g
6. Oliwa do posmarowania blaszki

Przygotwanie:
Blendujemy orzechy, owsiankę i odżywkę. Uzyskujemy fajną proszkową masę. Aby było łatwiej wymieszać masło orzechowe blenduję je wraz z mlekiem i dodaję do masy. Mieszamy łyżką bądź ręką. Z każdą sekundą masa nabiera pożądanej konsystencji, nagle jest jak mocny klej. Bierzemy blaszkę i smarujemy ją oliwą, ja to robię ręcznikiem papierowym. Wykładamy masę i ugniatamy. Wkładamy do lodówki i po 3 godzinach możemy podzielić na batoniki. Mi wyszło 8 batonów.

Tłuszcz 182.45g / Węglowodany 140.81g / Białko 153.35g / 2725 Kcal










Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 15:34:14
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 304 dni Przeczytanych tematów 912
Koktajl II śniadanie

Składniki:
1. Płatki owsiane, błyskawiczne - 120g
2. Mleko 3.2% - 200g
3. Odżywka białkowa SFD (smak wg uznania) - 25g
4. Banan - 100g
5. Migdały 20g
6. Wiórki kokosowe - 10g

Przygotowanie:
Składniki wrzucamy do miseczki i blendujemy. Ja jem z tej samej miseczki, mniej do zmywania.

Tłuszcz 31.23g / Węglowodany 116.37g / Białko 51.27g / 925 Kcal








napisał(a)
Malinowa SZEFOWA KUCHNI Moderator
Ekspert
Szacuny 2318 Napisanych postów 20247 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 85824
Witamy
1

„Rób to, co możesz, mając do dyspozycji to, co masz, tam, gdzie jesteś”

Moderator w dziale KUCHNIA SFD http://www.sfd.pl/Kuchnia_SFD-f356.html

Malinowy blog kulinarny http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cud,miód_i_MALINA_-t1082118.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 3982 Napisanych postów 34893 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 253275
Siema

„bądź odważny gdy rozum zawodzi bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy”

ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA: http://www.sfd.pl/[BLOG]_K_PS_w_kuchni-t1081825.html

"WE FIGHT. THAT IS HOW WE WIN, THAT IS HOW WIE DIE."

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 909 Napisanych postów 2731 Wiek 37 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7637
witaj , bede zagladac

Zapraszam do swojego bloga w kuchni SFD-http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni_-t1077115.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 304 dni Przeczytanych tematów 912
Pęczak z mintajem

Składniki:
1 Kasza pęczak - 100g
2. Warzywa (różne) - 250g
3. Mintaj - 150g
4. Sos z papierka (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Mintaja wkładamy do piekarnika na ok. 20 minut na 180 stopni. Kaszę gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Warzywa podsmażamy na woku.
Dodatkowo możemy przygotować sos z papierka.

Tłuszcz 8g / Węglowodany 98.27g / Białko 39.85g / 664 Kcal






napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 64 Wiek 26 lat Na forum 304 dni Przeczytanych tematów 912
Ryż z kotletem wołowym

Składniki:
1. Ryż biały - 125g
2. Mięso mielonego (wołowe) - 500g
3. Warzywa (różne) - 250g
4. Jajko
4. Sos z papierka (opcjonalnie)
5. Bułka tarta (opcjonalnie)

Przygotowanie:
Ryż gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Wkładamy mięso do miski i przyprawiamy wg uznania, wbijamy jajko i wsypujemy trochę bułki tartej. Mieszamy ręką bądź łyżką. Lepimy kotlety, ja robię 4 kotlety z takiej masy. Warzywa podsmażymy na woku.

Tłuszcz 14.38g / Węglowodany 126g / Białko 40.38g / 809 Kcal
(jajko nie wliczone) (makro dla 1 kotleta)











Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 23:22:38

Zmieniony przez - KrzYsztof [KLZ] w dniu 2017-03-26 23:23:06
napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8209 Napisanych postów 219923 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 882351
Witamy w dziale !!!!!
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 1502 Napisanych postów 4720 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 136879
Witamy !

""Doubt is enemy number one of progression"

Dziennik : http://www.sfd.pl/DT_MissInvincible-t1065640.html

Blog kulinarny: http://www.sfd.pl/[BLOG]_MissInvincible_w_kuchni-t1100371.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czekoladowe ciasto z ciecierzycy ze śliwkami by Bziubzius

Następny temat

Twaróg + odżywka bialkowa

Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność  Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? Natalia Pigoń - ocena sylwetki Natalia Pigoń - ocena sylwetki Najdroższe siłownie na świecie Najdroższe siłownie na świecie Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Nadmierny apetyt na określone produkty - przyczyny i objawy Cztery główne hormony regulujące masę ciała Cztery główne hormony regulujące masę ciała