SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17546

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1752 Napisanych postów 42719 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 353033
Fajnie się dzieje. Daj znać jak się ukaże Twoja praca to z miłą chęcią poczytam co tam ciekawego stworzyłeś

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 24687 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 380460
@Rion - Oczywiście, jeżeli się ukażę (jeszcze nie znam dokładnego terminu ) to jak najbardziej się podzielę.
Czekam jedynie na klepnięcie przez redakcję. Dzięki za zainteresowanie.

Intensywność trzymana na najwyższych szczeblach, zdrowa agresja na treningu może z pewnością pomóc wznieść zdolności wysiłkowe na szczyt. Mały offtop - dziś udało mi się sprzedać lustrzankę zatem planuje jutro udać się do sklepu i zainwestować w nowy aparat kompaktowy, nada się do nowych projektów które już niedługo się tutaj ukażą. Już niedługo odświeżę dziennik jak to wspomniałem wcześniej, bo trochę się zakurzyło.

Przejdźmy do meritum.
Tym razem krótka wypiska z treningu.

Trening 06.02.2017
1. One arm press SS Side DB raises 10 | 10x4
2. Seated landmine press 10x3
3. Clean and press 15x3 ( lekki ciężar )
4. Spider curl 8x4
5. Seated DB curl SS Hammer DB curl 10 | 10x3


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-06 22:55:13

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1752 Napisanych postów 42719 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 353033
Spider curl potrafi pięknie przeczesać biceps a jeszcze w połączeniu z jakimś cięższym ćwiczeniem miażdży

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 24687 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 380460
Aktualizacja sylwetki.

Zębate nadal widoczne, delikatna waskularyzacja również więc nie jest najgorzej. Staram się trzymać tą estetykę w trakcie budowy masy mięśniowej. Powolutku zachodzą zmiany w kompozycji sylwetki, apetyt rośnie w miarę jedzenia, także trzeba dać z siebie jeszcze więcej.

Trening zdecydowanie na plus.
Idę po swoje.

Trening 11.02.2017
1. Flat DB press 6x5
2. Incline DB press 10x4
3. Incline DB flyes 15x3
4. Barbell curll SS Standing DB curl 10 | 10x3
5. Skull crusher SS rope extension 10 | 10x3





Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-11 16:09:28

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2177 Napisanych postów 36595 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 266615
Widać, że nabrałeś trochę masy na siebie. Oby tak dalej.

A na jaki temat artykuł pisałeś, jeśli można spytać ? Gratuluje, rozwijasz się.
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1752 Napisanych postów 42719 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 353033
Bardzo fajnie to wygląda jak na ten etap budowania masy. Poziom bf cały czas w normie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 24687 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 380460
Staram się jak mogę, ale to czysta przyjemność.
Dzięki!

@ronie - w terminarzu mam leptyne, także będzie na co zerknąć okiem. Gdy tylko się pojawi to z chęcią się z Wami podzielę, aczkolwiek mam wpisane różne tematy. Raz mniej ciekawe i potrzebne ( pozwolę sobie użyć takiego frazesu ) z perspektywy kształtowania sylwetki, a czasem bardziej złożone i ciekawsze w kontekście dietetyki.

@rion - tak, właśnie to jest jeden z moich założonych celów, nie tracić znacząco na definicjach.

Wypiska! Dziś dzień wolny od treningów .. troszeczkę trzeba było złapać oddech.
Mierzyłem się w tali, mierze 78-79cm.

Dieta 12.02.2017
Posiłek 1: Owsiane 60g, jogurt naturalny 120g, whey 30g, truskawki 200g, kiwi 60g, pomarańcze 120g, banan 90g.
Posiłek 2: Bataty 280g, oliwa z oliwek 15g, jaja kurze 150g, olej kokosowy 5g, warzywa
Posiłek 3: Schab wieprzowy 120g, kasza gryczana 150g, buraki 150g, olej kokosowy 5g
Posiłek 4: Tortilla 120g, kurczak 120g, awokado 120g, oliwa z oliwek 10g, warzywa
Posiłek 5: Morszczuk 120g, ziemniaki 300g, warzywa

Podsumowanie: 3 415,6 kcal B:180,4g W:411,0g T:116,5g
Dodatkowa suplementacja: wit d3+k2, zen, wit c

Mały offtop. Mój oficjalny profil na facebooku jest aktualizowany od czasu do czasu - w momencie gdy najdzie mnie refleksja do napisania czegoś co uważam za wartościowe (jakiś przekaz rzetelnej wiedzy lub jakieś nowe ukazane badania ). Nie jestem z tych ludzi którzy muszą wstawiać za wszelką cenę codziennie post nawet jak nie ma merytorycznego przekazu lub aktualizowanie formy codziennie w lustrze i wstawianie tych zdjęć na instagram z dopiskiem jakiegoś cytatu z internetu.







Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-12 22:12:35

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1752 Napisanych postów 42719 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 353033
No taka tortilla narobiła mi smaka z samego rana Miska jak najbardziej na wypasie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2177 Napisanych postów 36595 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 266615
Miałem po redukcji podobny obwód pasa Ale u Ciebie pewnie byłoby z 75.
Poszerzaj barki z plecami i będziesz na wzór kulturysty z lat 60/70.
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 24687 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 380460
@rion - teraz czuje się winny.
Lubię urozmaicać pomimo, że nie ma na to wystarczająco czasu.

@ronie - fajna perspektywa, do tego będę dążył.
tym sposobem można fajnie poprawić wizualnie sylwetkę.

Sylwetki pokroju Frank Zane, Vince Giironda były imponujące.



Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-02-13 13:42:35

Dietetyk (kontakt tylko prywatnie)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

5x5 z dodatkami

Następny temat

Progres w ciężarach na rzeźbie

11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Dieta a KFC? Dieta a KFC?