SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] KETOZA nowe zdj.21str, Tomasz Moderski Lemon Silownia+Akrobatyka

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 96325

...
napisał(a)
Temat przeniesiony przez nightingal z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12779
[BLOG] KETOZA IF DIETA OPTYMALNA itd ,, Tomasz Moderski Lemon '' Silownia+Akrobatyka

TRENING, ODZYWIANIE,FOTKI NA SAMYM DOLE
Wiek : 26
Waga: 88/184cm
Staż : 3 lata treningow silowych, wczesniej 3lata akrobatyki, a jeszcze wczesniej cale zycie komputer, 40godzin grania 8 godzin sypiania :)
Obecnie moje treningi lączą Siłownie, Kalistenike, Podstawowa akrobatyke/tricking.
Wady postawy jakie miałem jak i kontuzje
Garb 20 stopniowy, nierówne barki od wychylonej myszki o 10cm wzgledem klawiatury, przodopochylenie miednicy, niedoczynnosc tarczycy, hiperlordoze, zwapnienia na calym pasmie biodrowo piszczelowym ( operacja na ktora uzbieralem pieniazki ), podwójne pękniecie strzalki ( operacja, przypadek po ktorym mialem b.duze szanse kuleć do konca zycia i tak tez bylo przez 1.5roku ) dodatkowo tendencja do gromadzen sie nadmiernych napięc. Ale madrym rozciaganiem codziennie od 2 lat jakos daje temu rade. Rozciaganie dla mnie jest tak samo wazne jak trening !

Krótka historia o mnie:
Od 12 do ok 19 roku życia uzależniony od komputera. W wieku 19 lat pierwsze samplery pk, strata pracy mamy odmieniły moje życie, wziąłem się za siebie, zacząłem szukac pracy byc miec pieniadze na treningi,walczyć z nadwagą i garbem 20stopniowym. Po 2latach treningow podstaw stałem się normalnym zdrowym chłopakiem ktory moze zrobic poprawnie mostek, gwiazde, zrobic pare pompek i podciagniec.

3lata temu złamałem nogę podczas treningu pewnego elementu ktory laczy w sobie salto i śrubę ( obrót 360stopni ) pol roku leżałem w domu, nie mogłem przezwyciężyć bolu ktory sie tylko pojawial po obnizeniu nogi ponizej swojej glowy.
Dbała o mnie wtedy moja obecna narzeczona, jedyne co czasem zrobilem to pokicałem do kuchni gdy jej nie było..
W koncu po pol roku i kolejnej wizycie u lekarza gdy uslyszalem ze jest zle wzialem sie za siebie.
Zaczalem zamawiac taksówkę pod dom, brac niestworzone ilosci przeciwbolowych/zapalnych tabletek i gnac na silownie o kulach.
O ile dojazd taksowka byl przyjemny, to kicanie 600m w centrum az dojde na ostatnie pietro gdzie jest silownia ( Pure ) bylo dla mnie 20min wyzwaniem, przynajmniej bylem po rozgrzewce ! :)
Tak sie wkręciłem w silownie, pokochalem sztangi, hantle to mi pozwalalo zapomniec o moim ukochanym skakaniu salt.
Niestety noga mimo chodzenia i cwiczen sie nie poprawiala
( w ogole nie moglem wypychac kolana do przodu, wrecz chodzilem o prostej nodze ciagle )
Wydalem pare tys na najlepszych rehabilitanow, munksty spustowe, glebokie masaże, 100roznych kombinacji, ostatnia wizyta zakonczyla sie w recha sport ( poznan ) gdzie sie lecza topowi zawodowi sportowcy. Uslyszalem tam ze moge jedynie zachowac ta ruchliwosc co mam, ze nigdy ta noga nie bedzie taka jak byc powinna, tak samo mobilna jak ta zdrowa.
Załamało mnie to na pewien czas
ale czytalem sporo, czytalem po nocach, czytalem w dzien analizowalem swoj problem
Padla decyzja na przysiady ze sztanga ,, az do posrania '' skoro moj naturalny nacisk nie dawal rady to 120kg nalozone na plecach na pewno da wiekszy bodziec! - taka byla moja mysl i tak tez zaczalem robic.
miesiace brania ogromnych dawek przeciwbólowych, robienia siadow na sile byle zeby kolano zaczelo do bardziej wychodzic do przodu, byle poprawic mobilnosc stopy. Codziennie wieczorami rwanie nogi po takich drastycznych metodach, sztywna stopa w dnt, ale widzialem postepy i ciagle robilem swoje. Watroba wysiadla na pewien okres, 2mś regeneracji na heparegen i wszystko od nowa az do skutku.

Obecnie noge mam juz prawie calkowicie zdrowa, przeciwbolowych nie musze brac, zaczynam nowy etap w swoim zyciu jako zdrowy chlopak ktory wie jak trenowac, wie jak jeść pod siebie.

Przez te 3 lata doglebnie siedziale w temacie kulturyustytki, sprawdzalem okresowo wszystkie mozliwe sposoby treningowe na okres 2-3mś ( jeszcze pewne sporo przede mną ) a odzywianiem sie interesuje juz 8lat wrecz. Gdy aczlem trenowac akrobatyke/tricking, odkad okazalo sie ze mam niedoczynnosc, a tym bardziej ta wiedze moglem jeszcze lepiej przetesowac na sobie gdy zaczalem trenowac silowo i prowadzic tez ludzi, zaczynajac od znajomych za darmo konczyc na obecnym moim chlebie po części.

Od zawsze miałem drobny szkielet z szybka tendencja do otłuszczania sie, ale to sobie sam zapewniłem bo wiekszoc zycia bylem gruby wiec komorki tluszczowe sprawilem sobie na wlasne zyczenie.

Brak predyspozycji silowych ( 20kg na klatke 4x po roku treningu i 70kg wagi ) 4-6pompek klasycznych, nie moglem sie ani razu podciagnac tylko opuszczanie trenowalem i na kazdy postep musialem dlugo czekac. Z czasem bylo lepiej gdy nauczylem sie odzywiac, rozumiec jak slabszy element musi sobie radzic by rosnac, ale te wszystkie problemy sprawialy ze codziennie po kilka godzin czytalem, dzien w dzien, kazde forum polskie, zagraniczne, rozmawialem z kim sie da i wszystko sklejałem w całość.

Moj obecny trening i dieta

Kazdy trening zaczynam kalistenika, 5 serii 5-8pow srednio kazdego cwiczenia robione w seriach laczonych

pompki + nogi coraz wyzej, konczac na pompach w staniu na rekach
siady bez obciazenia
podciaganie
L-sit
Mostki
taki lekki trening silowy/wstepna rozgrzeka zajmje mi ok 40min. Pozniej leci trening z ciezarami, przypominajac nieco treningi zlotej ery Arnolda.

trening A przerwy do 90s
zawsze sa dodatkowe 2 serie rozgrzekowe.
Siad tylni 5x5
siad przedni 5x5
Wyciskanie na lawce poziomej 5x5
wyciskanie na barki 5x5
Martwy ciag 5x5
Podciąganie sztangi do brody 5x5

Trening B - przerwy do 40s zlozone czyli 1. Przerwy 10s 2, 3.
zawsze sa dodatkowe 2 serie rozgrzekowe.
1 5x8
a) Wyciskanie skos
b) wioslowanie chwytem naturalnym na wyciagu
2. 4x10
a) cwiczenie na biceps ( uginanie ramion siedzac na wyciagu dolnym )
b) cwiczeie na triceps ( Prostowanie przedramion na wyciągu nachwytem )
c) cwiczenie typu pull na barki ( cos na bok, unoszenie hantli najczescieji )
d) brzuch scyzoryki
3. 4x10
a) uginanie ramion na bramie
b) wyciskanie francuskie na bramie
c) pull na na przedni akton
d) przyciaganie kolan do klatki w zwisie

Trening C przerwy do 45s
To samo co plan A, tylko ze w seriach laczonych czyli
1
a) Siad tylni 6x6
b) Wyciskanie na lawce poziomej 6x6
2
a) siad przedni 6x6
b) wyciskanie na barki 6x6
3
Martwy ciag 5x5
4
a)Podciąganie sztangi do brody 6x6
b) cwiczenie na brzuch, hollow body to najczesciej jest.

Pon A keto brak pobudzaczy, nawet grama kofeiny
Wtorek B keto syndrex + dodatki o ktorych ponizej
Sroda C keto efedryna 30mg + syndrex + dodatki
Czw Off keto brak pobudzaczy, nawet grama kofeiny
Piatek A keto syndrex + dodatki o ktorych ponizej
Sob B ladowanie efedryna 30mg + syndrex + dodatki
Niedz off keto brak pobudzaczy, nawet grama kofeiny

Ciezary 70-80%, bardzo wolna faza negatywna 3-4s, pozytywna naturalnie lub eksplozywna, czasem z lekkim przytymaniem.
Najczesciej 2-3pow eksplozywnie 2-3 naturalnie. Gdy czuje ze ruch pozytywnych nie jest jednym szybkim ruchem odpuszczam kolejne pow.
Stawiam bardziej na czucie, technike, dlugosc trawania ruchu.

Odżywianie.

Keto.
140-150b
200-210T
ww z warzyw

zupy z tlustego roztopionego sera, szproty wedzone, sledzie, troche drobiu/wieprza, boczki, paszetety, jajka, nalesniki na mace kokosowej/wiorkach kokosowych, maslo, smietanki, maslo kokosowe, troche olejow lniany,rzepak, tran itd
duzo warzyw, szczegolnie kapusta cukinia, salaty, ogorki


Ładowanie,
160b
400ww
60-70t

ryze, kaszy, kakao, slodziki (stevia erytrol), karob, wpc, mąki gryczana/kokosowa/orkiszowa <-glownie papki na slodko, troche mięsa i warzyw.

trening zawsze robie po sniadaniu czy po prostu przed glownymi posilkami, a zaczynam dzien od
a) 20olej kokosowy + 10g masla + 5g leucyny + kawa rozpuszczalna
b) 4jajka+30g wiorkow kokosowych + na to musztarda+ sol, przyprawy, oliwki
c) sama kawa ew+ 5g leucyny
I lecimy na trening.
poki co rotuje tym, musze wyczuc co mi lepiej sluzy, ale glownie zalezne od tego czy rano mam ochote zjeść czy tez nie. Czy czuje sie slabo czy tez nie. Czy mam zamiar dac mocne pobudzacze czy nie.

Beda wrzuc fotki zakupow, tego co sobie ugotowałem, wtedy bedziecie mogli wywnioskowac czy danego dnia bazowalem na miesku, czy jajkach, czy plackach na slodko czy tez serowych zupach.

W trakcie treningu zawsze leci 10g BCAA 8-1-1, po treningu 5g BCAA+20g WPC + MASŁO.20g+10g kreatyny.















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12779
plecy nogi. Te wszystkie zdjecia byly robione pod koniec stycznia, po kompletnej 2 tyg przerwie.
Na pokoncu marca wrzuce aktualne, ktore pokaza zmiany na w/w odzywianiu


Zmieniony przez - tanieodzywianie w dniu 2016-02-19 18:12:59
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12779
plecy nogi













...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12779
coś z kicania








coś z koksowni




filmiki z Ciezarami
Elementami kalisteniki ( dopiero sie ucze od 3tyg :) )
skakania bede tutaj tez umieszac.


Moj cel to dobrze wygladac, dzwigac spore ciezary, byc sprawnym :)


Zmieniony przez - tanieodzywianie w dniu 2016-02-19 18:19:41
3
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 976 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22760
szkoda ze nie zalozyles dziennika w "odchudzanie i forma po mesku" , wydaje mi sie ze tam byl by wiekszy ruch ale wpis do powiadomek Tomku
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12779
Zawsze mod chyba moze przenieść? Jesli zdaniem kierownika tez tam bardziej pasuje to nie widze przeszkod :)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 976 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22760
wiesz tam mi sie wydaje bo tam jest dzial odpowiedni do If a wydaje im sie ze Ty i twoja wiedza sprzydala by sie im tam Jak solaros albo lodzianin wpadnie to moze cos z tym zrobia ale czy sie da to nie wiem
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 1604 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14247
wpis dla powiadomek!
Sledze CIe na fb, czasem coś tam skomentuje ale dokładnie historii nie znalem.
Masz psychikę mocną, pozazdrościć. Powodzenia ;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12779
Cala moja suplementacja na uklad nerwowy/pobudzacze itd














4
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 605 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 12779
oczywiscie w lodówce jeszcze olej koksowy, z gesi, Lniany/Rzepak/Otropes.
Leucyna, Kreatyna zwykla mono, b-alanina, tauryna,




...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 375 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9714
Hej,
Nie ma problemu żeby przenieść dziennik z działu do działu ( mi chłopaki właśnie tam też przenieśli) napisz do moda jak coś.
Niezły zapas ziółek



Zmieniony przez - Jarlaxe w dniu 2016-02-21 22:19:45

Zmieniony przez - Jarlaxe w dniu 2016-02-21 22:20:18
3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta IIFYM

Następny temat

Tłuszcz i odchudzanie: olej kokosowy VS oliwa