SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Gugcio - Get ripped or die tryin.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14464

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 234 Napisanych postów 4237 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30262
Dzieki @Wojtku, miejmy nadzieje ze utrzymam poziom do konca roku i jeszcze jakies 1-2kg wskocza. Koncze mete na dniach wiec pewnie sylwetka sie troche wyostrzy i wzdecia znikna moze wkoncu.

Po wczorajszym masazu i rolowaniu przez zonke dzisiaj znaczna poprawa. Dzisiaj troche w stresie bo z lozka wylesc nie potrafilem i mimo ze budzik dzwonil o 8 na nogach bylem dopiero o 10:47. Szybko wymyslilem posilki i zabralem sie za robote, wrocilem do ryzu w nadziei ze wkoncu wzdecia troche ustana bo jednak przy calym dniu na ziemniakach mam brzuchol wieczorem jak Phill na olympi Dzisiaj wjechal Bicek z brzuchem i 30min Cardio. Mimo problemow z wygrzebaniem sie z wyrka to trening wszedl nadzwyczaj dobrze. Ostra pompa sporo zyl i na koniec skurcze w nabitych bickach. Na focie sztanga z 2 ost seri pierwszego cwiczenia. Jutro moze byc ciezko bo dzisiaj ok 23 bede w domu a jutro musze byc pomiedzy 6-8 rano. Im wczesniej przyjde tym szybciej pojde wiec postaram sie jechac na 6



Ide spac a tu takie nabicie ze musialem fotke walnac, bebzun jak w ciazy ale jak napne to sie nawet schowal troche Przed snem wjechalo 50gr ryzu, 2 cale jajka i 6 bialek, wafel ryzowy z maslem i lyzeczka miodu z Australii






Zmieniony przez - Gugcio w dniu 20.10.2017 00:39:30
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 148 Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 9567
ale jesteś chłopie nabity, bardzo dobra jakość
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przepuklina kregoslupa-czego unikac?

Kreatyny ranking - najlepsza kreatyna Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Aminokwasy ranking - najlepsze aminokwasy Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne