SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Ektomasa - DT Emil Witt

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11915

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
Decyzja podjęta, ciągnę deficyt jeszcze do połowy maja, wyjdzie wtedy równo 12 tygodni na deficycie. Od wtedy zacznę dodawać powoli kcal i zobaczymy co się będzie działo.

A tak to wygląda aktualnie przy nienaturalnym świetle czyli na moją niekorzyść :D Postaram się jeszcze wstawić zdjęcia całej sylwetki przy naturalnym świetle za jakieś 2 tyg na koniec redu.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
DZIEŃ
24.04.2017

DNT
-

ŻYWIENIE












Zmieniony przez - Abiz w dniu 2017-04-24 22:16:13
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
DZIEŃ
25.04.2017

TRENING - Hyper UP
Dumbell Bench Press 4x9 27,5kg
Pull Ups/Chin Ups 4x6 cc
Standing Overhead Press 4x8 40kg
Cable Flyes 4x10 12,5
Barbell Curl 4x8 30kg
Dumbell Extensions 4x8 27,55kg
Dumbell Side Lateral Raise 4x10 7,5kg

ŻYWIENIE







napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
DZIEŃ
26.04.2017

TRENING - Hyper LOW
High Bar Squat 4x8 75kg
Sumo Deadlift 4x7 80kg
Incline Dumbell Bench Press 4x7 27,5kg
Barbell Rows (with deadstop) 4x8 60kg
Reverse Flyes 4x10
Calves 4x12
Plank 60s

ŻYWIENIE







napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
DZIEŃ
27.04.2017

DNT
-

ŻYWIENIE


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
Zaczynam dodawać kcal, waga stoi w miejscu libido nisko zapewne jest duży poziom kortyzolu. Na razie starczy taki fat, jestem w idealnym miejscu pod budowanie masy więc tak też zrobię. Jak mnie najdzie to zrobię jeszcze jakiś minicut w lipcu ale niekoniecznie :)















napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 200 Napisanych postów 2182 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39294
Emil jest dobrze, pewnie też się dobrze czujesz w roli osoby szczupłej. Masz solidną bazę do rozbudowy mięśni.
Dodawaj stopniowo kcal i prowadź dalej bloga. Fajnie się czyta i ogląda tym bardziej że (jak już pisałem) jesteś identyczny jak mój brat haha

Trzym się i dawaj dalej!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
Dzięki za motywację Tomaszu :D Właśnie jestem w trakcie dodawnia kcal, na razie mała przerwa od dziennika aby odpocząć od tego wszystkiego ale spokojnie jeszcze parę dni i wracam z postami :)
napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 200 Napisanych postów 2182 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 39294
No z jednej strony rygor i jakieś tam zobowiązanie z drugiej motywacja.
Pewnie. Odpocznij, zregeneruj się i dalej naprzód. Sam nie trenuję typowo dla sylwetki bo moje ciało to raczej maszyna do sportów triathlonu, tym bardziej Twoja sylwetka jest mi bliższa i spójna z moją definicją fit niż typowo mega masowanie (choć widać tendencje do zmiany od tych założeń oczywiście na typ fit).
Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy po cyklu silowym można robić kolejny silowy

Następny temat

4 dniowy split ( pomoc w połączeniu partii mięśniowych)

TOP 10 bicepsów w historii TOP 10 bicepsów w historii Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Warsztat: biceps i triceps HIPERTROFIA! Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie?