SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Dziennik treningowy OTTO

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6143

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 677 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 18062
Witam.

Mam 40 lat, staż na siłowni 2 lata (i 18 lat temu rok)
wzrost 176 cm
Waga w tej chwili na redukcji 76 kg zeszło z 82
Trenuję 2 razy w tygodniu na siłowni i dwa razy biegam po 10 km (inne dni niż siłka) teraz już zszedłem do 8,5 km

Docelowo będę tu prowadził dziennik treningów na masę ale puki co :
Problem mój polega na tym, że na masie (była 2 razy) zalewa mnie, zwłaszcza opona, boczki.
Problemu z ustaleniem diety i jej respektowaniu nie mam problemów, gorzej już z ustaleniem zapotrzebowania, ba według wzoru z tego forów, który mi podsyłano, wyszło mi 2650 kal, robiłem nadwyżkę do ok 2900 i zalało mnie.
I tak zresztą okazuje się że obliczenia zapotrzebowania są orientacyjne, jednak do samej diety nigdy nie mieliście zastrzeżeń.

Obecnie jak wspomniałem jestem na redukcji, wrzucałem zdjęcia w innym dziale i jak stwierdzili forumowicze, bf mam niski, ale w pasie duuużo, bo 89 cm i faktycznie nie potrafię pozbyć się tej opony, chciałbym zejść choć do tych 85 cm w pasie, w czym może być problem ?
W tej chwili jestem na minusie i zjadam 2300 kal na dobę, 170g B, 80g T i 200g WW , czy mam jeszcze ująć ?
Choć czuję już osłabienie , szybko brakuje mi energii, stąd mniejsze odcinki biegam.

Co do zalewania mnie tłuszczem, a co za tym idzie mniejszej ilości zbudowanych mięśni, niektórzy sugerują winny jest plan treningowy, za dużo jedzenia jak na taki trening (zbyt słaby ?)
Oto plan treningowy którym ćwiczyłem na masę:

1. Martwy ciąg 4x8 progresja max 130 kg
2. Podciąganie na drążku nachwytem 4x8 progres max 10 kg
3. Wyprosty nóg siedząc z obciążeniem na lince (nie znam fachowej nazwy)
4. Ściąganie drążka do klatki podchwytem 4x10 progresja
5. Face pull 3x 10
6. Biceps sztangą 4x 8 stały ciężar 35 kg
7. Przenoszenie hantli na ławce 3x 10 stały ciężar 20 kg
8. Trap 3 raise 3x 8 stały ciężar 8 kg
9. Spięcia brzucha

1. Przysiad ze sztanga na karku 4x8 progresja max 130 kg
2. Wycisk sztangi skos 4x8 progresja po 6 tyg zmiana na płaskie max 95 kg i 100 kg na płaskiej
3. Rozpiętki 4x 10 stały ciężar 18-20 kg
4. Pompki na poręczach 4x8 progresja (pozycja na tric) max 20 kg
5. Wyciskanie francuskie stojąc z progresem 4x10 max 25 kg
6. Wyciskanie żołnierskie 4x10 max 37 kg
8. Wzniosy hantli bokiem 4x15 stały ciężar 10 kg
9. Spięcia brzucha

Proszę o opinię czy to dobry plan na masę, i jak pozbyć się opony gdy ogólny BF jest niski.
Dodatkowy ostatni weekend byłem na weselu więc dwa dni obżarstwa i alkoholu , przybyło 1,2 kg i 2 cm w pasie, masakra w tak krótkim czasie ????!!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 829 Napisanych postów 3293 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 75873
trening nie ma nic do kwestii Twojego zalewania. jezeli faktycznie przy czystej misce z nadwyzka 300kcal Ciebie stanowczo zalewa to szukalbym przyczyny w hormonach, np tarczycy, badz kortyzol

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 677 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 18062
Ktoś zauważył że jadłem posiłki 5 razy na dzień a w dni treningowe 6 raz, było to podyktowane tym co wyczytałem na podobnych forach, że jeść należy zbilansowane posiłki, często o po trochu aby organizm dobrze je spożytkował a nie odkładał nadwyżki w postaci tłuszczu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 829 Napisanych postów 3293 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 75873
nie ma kompletnie znaczenia, czy zjesc 3 czy 6 posilkow

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 677 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 18062
Badania też robiłem i wszystko w normie, czepiałem się jedynie niskiego testosteronu, bo 3.7 ale tłumaczyli mi że jest ok jak na mój wiek
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 829 Napisanych postów 3293 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 75873
nie wiem jaka tam masz norme... ostatnio dla picu wyslalem swojego ojca na badania hormonow, bo chcialem zobaczyc jak to wyglada u faceta w wieku 64 lat. nie wiem jak on to robi, ale mial testa 70% normy, czyli mega wynik jak na jego wiek.


Zmieniony przez - czellista w dniu 2018-09-19 17:33:05

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 677 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 18062
Pomyłka, właśnie zerkam na wynik i miałem 4,82 a normaa jest 3,0 - 10.6
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 829 Napisanych postów 3293 Wiek 29 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 75873
no to powiedzmy, ze taka naciagana polowa normy ciekawe, jak sie ma LH w tej sytuacji.

wracajac do Twojego problemu. podstawowe pytanie, jak dlugo jestes juz na deficycie kalorycznym?

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Usunięty przez anubis84 za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 33 dni Przeczytanych tematów 32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 677 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 18062
Maj był okresem takim przejściowym, że schodziłem kal i zaczynałem biegać.
A wiec teraz jest 4 miesiąc redukcji.

P.S. Bardzo naciągana :) tarczyca w normie, glukoza również podobnie jak cholesterol i próby wątrobowe i OB.

Tydzień temu miałem robiony TK z kontrastem a przed nim kreatynina z krwi, wyszła górna granica ale w normie, dopiero po odebraniu wyniku wyczytałem w necie że przed tym badaniem należy unikać wysiłku, bo wywala kortyzol i kreatynine i spożycia białka a ja wieczorem biegałem 10 km potem większa podaż białka no i rano miałem taki przekłamany wynik.
A więc częste treningi wywalają kortyzol
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3224 Napisanych postów 41858 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322629
Zmienie Ci nazwę wg wytycznych działu. Bede zaglądał, bo dzis jestem tylko z doskoku.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-09-19 23:04:39

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

obciazenie