SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] DT by Basket035

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 808

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 88 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Siemanko po dłuższej przerwie znowu zawitałem na siłownie, ponieważ jestem galancie ulany zacznę od redukcji. I wszystkie moje poczynania w tym kierunku będę umieszczał tu na forum. regularnie zacząłem ćwiczyć z dniem 1.07 z 97 kg zrobiło sie 95kg. oby tak dalej każdego wieczora będę dodawał wpis z podsumowaniem dnia:)
wiek 21lat
waga 95kg
wzrost 183cm
cel: redukcja
staż: łącznie może z 2lata ale z dużymi przerwami bez jakiś większych rewelacji
dostęp do sprzętu: full

pozdro!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 49409 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 632619
Edytowałem nazwę tematu. Wrzuć trening jakim lecisz. Powodzenia w redukcji, będę zaglądał z partyzanta.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Szacuny 1535 Napisanych postów 3994 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 191613
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 88 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Od piątku nic nie dodawałem ponieważ nie miałem za bardzo czasu;/ W sobotę mój trening wyglądał tak że zrobiłem lekki trening barków i cardio 45min. Później pojechałem do rodzinnego domu (80-dziesiąte urodziny babci ) i wiadomo lejce z jedzeniem trochę popuściłem :) Wczoraj wieczorem wróciłem, a dziś właśnie lecę na trening. Plan którym będę leciał to FBW 3 razy w tyg, polece nim jakiś dłuższy czas przez pierwsze 2 tyg będę robił 15 powtórzeń następne 2tyg 10 i później 5. Zobaczymy jak to wyjdzie plan wziąłem z forum :) Miske wstawię na koniec dnia:)
A
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Pompki na poręczach 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Barki:
- Military press 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Unoszenie z opadu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s

Chcę dodać tu aktualną fotkę ale wyskakuje mi jakiś błąd ? jakieś rady ?:) pozdro!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 88 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Jest fotka :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 49409 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 632619
To jakiś bardzo stary plan. Weź coś sensowniejszego. Poukładaj ćwiczenia w planie wg trudności/ciężkości.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 88 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Ok od następnego treningu to ogarnę :)
Dziś po treningu zrobiłem jeszcze cardio 30 min. Miska na poziomie 2500kcl


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 88 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Dzis dzień bez treningu silowego zrobiłem tylko 45min cardio na bieżni :) zaraz ostatni posiłek i wstawię jak wyglądało makro w dniu dzisiejszym :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 88 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
Trochę za mało kcl ale jakoś czuje się najedzony a nie chce jeść na siłę
Wyszło okolo 2100kcl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Wiek 88 dni Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 0
A co do planu to zmienię go na taki:
A
Przysiady 5x5
Wyciskanie Leżąc 5x5
Wiosłowanie 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Biceps + Triceps 3X8
Allahy 3x8
Łydki 3x8

B
Martwy Ciąg Klasyczny 5x5
Wyciskanie Zołnierskie 5x5
Podciąganie Wasko 5x5
Wyciskanie Wąsko 3x8
Biceps 3x8
Deska x3
Łydki 3x8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2910 Napisanych postów 49409 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 632619
Przy Twoich parametrach 2100kcal to nie jest dieta ale głodówka. Czemu masz tak nisko kalorie ułożone?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Hantle + praca