SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG] Big Zac - Zachary Krajniak Przygotowania do sezonu 2017

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26145

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605
Siema powracam.
Od 16 dni ćwiczę regularnie, jem i robie cardio.
Bez zbędnego p******enia zapraszam do obejrzenia materiałów
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605
Ćwiczę 16 dni od czasu mojej ostatniej kontuzji. Robie mały mini cut aby nakręcić metabolizm i poprawić wrażliwość insulinowa potem masa.
Nie ukrywam,że robię przyzwoita formę na wakacje.
Pamiętajcie nigdy nie wątpicie we wlasne siły gdyż to sprawia , że jesteście wyżej niż myślicie i możecie naprawdę wszystko.
Ufajcie rodzinie i prawdziwym przyjaciołom.
Nigdy się nie poddawajcie!
Wracam!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 434 Napisanych postów 8431 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 319640
nawet nie wiedziałem, że coś nagrałeś, nadrobiłem zaległości i zaczynam obserwować,
czekam na dalsze filmy i życzę przede wszystkim zdrówka
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 1804 Wiek 36 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 58620
czy dobrze widzę,że ropień sie zrobił i było cięte?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605
Co było to minęło.
Wyciągnąłem kolejna lekcje ze złych doświadczeń i wracam silniejszy.
Nic mnie nie złamie, nie przejmuje się niczym, nigdy się nie poddam a jak upadam to wstaje tylko mocniejszy!

Troche o treningu.
Trenuje teraz 3 razy klatę w tygodniu , 2 razy nogi , raz plecy raz łapy, raz bary.

Cardio leci na każdym treningu.
Robie po 30 min bo mi się więcej nie chce a redukcji jakiejś nie robie tylko mini cut aby metabolizm rozkręcić i poprawić wrażliwość insulionwa tuż przed jak wejdę na inse


Zmieniony przez - SNiZ w dniu 2017-05-17 13:42:12
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 431 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2605
Jedna seria z ciężkich z mojego wczorajszego środowego treningu klatki.





W chwili wolnej opiszę jak miej więcej atakuje pod różnym kątem, przy manipulacji ćwiczeń, tempa, powotrzeń, trisetow itp. czy po prostu ciężaru

Trenowalem dzisiaj klatkę i bary.
Siła diametralnie powraca, jedynie na barki jest dość słabo, myślę, że kwestia czasu.
Robie ile mogę i uważam, że tak krótko po powrocie nabiera to już jakiegoś progresu i jestem zadowolony.
Nie zwlaniam, parę tyg mini cut i masa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozluźnienie mięśni po treningu

Następny temat

GÓRA DÓŁ (HYPER SIŁA) MASA PLAN DO OCENY

Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Samuel "Titanium" Kulbila - kulturysta, który ćwiczy bez profesjonalnej siłowni Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Trzy ćwiczenia na rozwój masy barków Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czym właściwie jest gluten? Kto powinien unikać glutenu Czekoladki low carb a'la kinder country Czekoladki low carb a'la kinder country Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Trening unilaterally (jednostronny) - jakie ćwiczenia wybrać? Sernik cytrynowy 182 kcal. Sernik cytrynowy 182 kcal. Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Czym różni się białko serwatkowe od białka kazeinowego? Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie