SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG]Xazek/IF

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2735

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

24

Masa ciała

80

Wzrost

180

Aktywność fizyczna w skali tygodniowej

FBW 3 dni w tygodniu

Aktywność niezwiązana z treningami

Cardio 3 razy w tygodniu (30 min bieg/trucht)

Cel

Redukcja

Ograniczenia żywieniowe

Brak

Stan zdrowia

Dobry

Zażywane leki

Brak

Ograniczenia treningowe

Brak

Przebyte urazy

Brak

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty

Kreatyna Monohydrat

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów

Tak

Stosowane dotychczas diety

IF
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1429
Witam, postanowiłem założyć dziennik/blog w celu motywacji i rozwiązywania problemów.

Staż: Ponad 4 lata temu ponad rok czasu, obecnie 4 tygodnie.

Czas stosowania diety: Na diecie jestem od 4 tygodni i zjechałem z 86 kg do 80kg.

Obecna waga: 80 kg

Obecny bilans kaloryczny: 1500 kcal

Cel: 73 kg

Okres: Do 24 Grudnia

Suplementacja: Mam zamiar rozpocząć suplementację kreatyną monohydratem (Vitalmaxa). Mam zamiar zastosować ciągłą suplementację kreatyną.

Plany: Do świąt redukcja. Od stycznia do końca kwietnia masa. Maj i czerwiec redukcja.

Trening:
A
Przysiady ze sztangą 5x5
Wyciskanie na ławce płaskiej 5x5
Wiosłowanie sztangą w opadzie 3x8
Wyciskanie żołnierskie 5x5
Uginanie ramion ze sztangą płaską 3x8
Wyciskanie francuskie hantla 3x8
Allachy 3x30
Wzniosy nóg w zwisie 3x15

B
Martwy ciąg 5x5
Wyciskanie na ławce płaskiej 5x5
Wiosłowanie sztangą w opadzie 3x8
Wyciskanie żołnierskie 5x5
Ściąganie drążka do klatki 5x5
Uginanie ramion ze sztangą płaską 3x8
Wyciskanie francuskie hantla 3x8
Allachy 3x30
Wzniosy nóg w zwisie 3x15

Trening A przeplatam z treningiem B.

Produkty spożywcze: chudy twaróg, pierś z kurczaka, jajka, ser żółty, warzywa, ryż, makaron, ziemniaki, otręby, płatki owsiane, pieczywo (sporadycznie), ryby (sporadycznie)

Dieta: Stosuję dietę IF z okienkiem żywieniowym w godzinach 20:00-24:00 (inaczej nie da rady, nie ma problemów jeśli chodzi o okres okienka). Jak już wcześniej pisałem zjechałem już 6 kg w okresie 4 tygodni jednak zauważyłem, że przez ostatni tydzień nie zanotowałem progresu. Możliwe, że za mocno obciąłem kalorie. Według kalkulatora IF wyszło mi początkowo około 1900 kcal (20% ujemny bilans). Następnie co tydzień obcinałem kalorie i obecnie stoję na wartości 1500 kcal. Jeśli chodzi o procentowe BTW to wynosi ono 40%/20%/40%.

Pytania: Co powinienem zrobić by waga znowu zaczęła spadać? Co prawda w pasie 1-2 cm mniej w ciągu tego tygodnia, jednak waga stoi. Czy powinienem podnieść kalorie, jeżeli tak to w jaki sposób i do jakiej wartości? Czy może powinienem zrobić cheat day? Zdaję sobie sprawę, że nieco przegiąłem z ucinaniem kalorii, jednak szczerze powiedziawszy w trakcie dnia nie czuję głodu (nawet jak wstaję o 6:30, idę na uczelnię, po uczelni na siłownię, potem spokojne cardio i o 20:00 jestem w domu).
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6895 Napisanych postów 216372 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 801463
Nie za mało tych kcal?

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
OXYTONE Marbo-Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 10555 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 212657
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Trenujesz dość intensywnie, a ilość spożywanych kcal jak dla "drobnej" kobiety.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1429
Wiem o tym, tylko kwestia tego, w jaki sposób podnieść kalorie? Co tydzień dodawać 100kcal?? Mimo wszystko zależy mi, żeby do 24 Grudnia zjechać do tych 73 kg ;p
napisał(a)
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 28242 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 125423
O matko.
Dowal do michy raz a porządnie. 1500kcal jem ja teraz na ostatecznej docince.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

napisał(a)
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6895 Napisanych postów 216372 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 801463
moja zona jest na 2 000 kcal

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1429
Nadal nie dostałem konkretnej odpowiedzi, do ilu kcal zwiększyć? Będę zwiększał co 100 kcal na tydzień i przestanę w momencie gdy waga zwiększy się o 0,5 kg na tydzień
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2008 Napisanych postów 50319 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 460213
Obserwacja organizmu. Możesz trochę więcej niż 100kcal na tydzień. W ten sposób do końca cyklu treningowego nie wyjdziesz ponad swoje BMR

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1429
Domer, jednak pytanie, czy zwiększając w ten sposób, będę tracił wagę (skoro teraz idzie już opornie)??
napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2008 Napisanych postów 50319 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 460213
To, że jesz poniżej swojego BMR nie znaczy, że efekt będzie lepszy niż w przypadku gdybyś jadł troszkę poniżej zapotrzebowania kalorycznego.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 151 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1429
No tak, ale skoro utrata wagi zależy od deficytu kalorycznego i ten deficyt będzie mniejszy to zapewne utrata wagi też będzie mniejsza :P. No ale nic skoro tak, mówisz a wiesz lepiej ode mnie, to się posłucham.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[ART] Oszukane posiłki [cz.I] - cheat meal & cheat day

Następny temat

Wysoka częstotliwość posiłków nie służy odchudzaniu i może zwiększać łaknienie

Jak ćwiczyć na masie? Jak ćwiczyć na masie? Sałatka z wędzonym kurczakiem i pestkami dyni Sałatka z wędzonym kurczakiem i pestkami dyni Jakie wafelki wybrać na diecie? Jakie wafelki wybrać na diecie? Fitnesski w stroju body - HOT galeria zdjęć Fitnesski w stroju body - HOT galeria zdjęć Insulina w kulturystyce -  debata Insulina w kulturystyce - debata Trening na zgrabne pośladki - podejmij wyzwanie z SFD Trening na zgrabne pośladki - podejmij wyzwanie z SFD Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Tamara Szczęśniak - ocena sylwetki Ochrona stawów - jak ją wspomóc? Ochrona stawów - jak ją wspomóc?