SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG]WaCki/[pods. masy. str.43] - Rekompozycja od str.47

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 38674

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30896
Wstęp:

Koniec urlopu, czas wziac sie do roboty, postanowilem zalozyc "dziennik", aby miec wieksza motywacje do działania. Cel.... hmm napewno doprowadzic sie do stanu z przed urlopu bo zlapalem troche zbednych kg, 10 dni bez treningu i diety zrobiło swoje. Nastepnie rekompozycja i pradopodobnie 2-3 miesiące budowania masy mięsniowej.

Dieta:

Planowo IF, ze scislym liczeniem kcal i makro, ale napewno z roznymi godzinami, docelowo trening na czczo, jednak moze sie zdazyc, ze trening wypadnie o 11 rano wiec kolo 13 pewnie zaczne jeść innym razem trening o 15, wiec zaczne jesc później.

Trening:

Poczatkowo FBW (ze wzgledu na 2 tygodniowa przerwe), nastepnie split, w trakcie moga wystapic jakies modyfikacje, nie lubie monotonii. Priorytetem na ten rok jest grzbiet i biceps.

Jakieś foto

Niestety telefon i wszystkie zdjecia "najlepszej formy" przepadly, zdjecia robione po urlopie.








Zmieniony przez - WaCki w dniu 2013-09-09 19:42:10

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 617 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15829
Bede sledzic i jestem ciekawy efektow. Moze przy okazji sie czegos naucze.

Zmieniony przez - rooneyy89 w dniu 2013-09-09 19:47:24

Jestes Panem swojego losu...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30671
Powodzenia forma całkiem dobra:p ile siedzi w łapie?bo ładnie się prezentuje
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 195 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4706
powodzenia ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30896
10/09

Miało byc tak pieknie, niestety obudzilem sie z przeziebieniem i myslalem, ze dzien bedzie stracony ale jakos poszlo w ciagu dnia kilka godzin personalnych i jakos przebrnalem, oby do jutra przeszlo pasuje wznowic treningi po urlopie.

Trening:

Brak ze wzgledu na slabe samopoczucie z powodu przeziebienia, niestety ale zawsze przy wirusach bola mnie stawy, zęby poprostu wszystko.

Dieta:

Trzymana 17/7h w sumie zjadlem dwa posiłki i pomoglem sobie odżywka białkowa.

1. Leczo z kurczakiem, warzywa i niewielka ilosc kiełbasy drobiowej, odziwo miala fajny sklad.
2. Pierś z kurczaka z mizeria.






Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 945 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 17324
będę zaglądał tym bardziej że coraz bardziej szukam informacji na temat recompu oraz massowania na IF oczywiście konrtrolowanego mam nadzieje, że dużo wyciągnę z tego dziennika :D pozdro oraz powodzenia !!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30896
11/09

Choroba nie odpuszcza, samopoczucie tragiczne, kilka godzin personalnych na szczescie wiekszosc rano, zaraz pod koc i próba kuracji w weekend wesele pasuje jakos wygladać ;)

Trening:

Ponownie brak, ze wzgledu na chorobe, niby cos próbowalem pobawić sie kettlem ale nie bylo opcji zawroty głowy, katar szybko mnie zniecheciły.

Dieta:

Tutaj całkiem całkiem 18/6.

1. Pizza białkowa (świetne makra)
Kcal:994 Białko:151g / Węgle:27g / Tłuszcz:30g -> naturalnie w połowie nie w całej. Nie wiem czy jeszcze cos zjem bo apetyt marny, moze jakas jajecznica z mozzarella i warzywami wpadnie.







Zmieniony przez - WaCki w dniu 2013-09-11 18:20:45

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30671
Podeślesz przepis na tą pizze?:D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30896
Nie ma najmniejszego problemu porcja na jedna osobe, czyli polowa tej ze zdjecia:

Ciasto
- 200 g twarogu
- 2 jajka całe
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 30 g owsianych płatków
- pół łyzeczki soli

Wszystko blendujemy na mase wylewamy na blache i pieczemy max 20 minut w temp 200 stopni.

Farsz
Wrzucasz w zasadzie co lubisz ja osobiscie, aby podbic białko robie:

- kurczak lub indyk 300g
- Tuńczyk z wody 100g
- ser żółty 60g mozna zamienic na mozzarelle
- pieczarki jakies warzywa i przyprawy

Ważne aby farsz przygotowac wczesniej na patelni, w piekarniku ma sie praktycznie stopic ser. Co prawda ciasto nie chrupie, ale jest bardzo fajna alternatywa tradycyjnej pizzy.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 4345 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30671
te ciasto wygląda jak by to była normalna pizza:p musze jutro spróbować ;D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Spełnij marzenie ;)

Następny temat

Jaki deficyt :)

Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Clomid podwaja poziom testosteronu! Clomid podwaja poziom testosteronu! Ewa Gulik - ocena sylwetki Ewa Gulik - ocena sylwetki Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła! Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła!  Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu 4 ćwiczenia funkcjonalne na grubość grzbietu 4 ćwiczenia funkcjonalne na grubość grzbietu