SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[BLOG]JKBB / Redukcję czas zacząć DZIENNIK!

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2340

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 263 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2141
Witam wszystkich, rozkręcam swój pierwszy dziennik z redukcją na IF. Mam nadzieję że dotrwam, a Wy mnie do tego zmotywujecie. Rozpoczynam w poniedziałek tj. 7.10.2013r. Planuję zrobić solidną wycinkę, więc do 22.12.2013r. Jednak wszystko zależy od efektów.

WAGA I WYMIARY

Waga: 75,1 kg
Wzrost: 177 cm
Obwód na wysokości pępka: 87,5 cm
Obwód klatki: 103 cm
Biceps: 36 cm
Udo: 57 cm
Łydka: 37 cm

Są to wymiary na dzień dzisiejszy, tj 06,10,2013r. Później pomiar będzie obywał się w poniedziałki.

Będę to aktualizował raz w tygodniu, żeby być w miarę na bieżąco i mieć wszystko pod kontrolą.

DIETA
Od poniedziałku do piątku IF, a w weekend normalna dietka. IF będzie od 13.30 do 21.30, czyli 8/16. Oczywiście z czasem będę starał się to skrócić.

Zapotrzebowanie :

Kalorie 3190.73 2890
Węglowodany 55% 1754.9kcal = 438.73gram Reszta to węgle
Białko 15%% 478.61kcal = 119.65gram 187 g
Tluszcz 30% 957.22kcal = 106.36gram 106 g


AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
Siłownia FBW do tego ABS II - 3 razy w tygodniu
Siatkówka - 1 raz w tygodniu
Bieganie - 2 razy w tygodniu
Basen - 1 raz w tygodniu (nie zawsze)

Tak o sobie, to dodam że aktualnie mój bf jest wysoki. Zaniedbałem się w ostatnim czasie. Na siłownię chodziłem już wcześniej, ale odkąd zacząłem pracować olałem temat i wyszło jak wyszło..

PANIE I PANOWIE! OD PONIEDZIAŁKU LECIMY Z TEMATEM I NIE MA ŻE BOLI!!!

Zmieniony przez - solaros w dniu 2013-10-06 11:16:48
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
wirda Taekwondo Coach Moderator
Ekspert
Szacuny 193 Napisanych postów 4978 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35900
Powodzenia!

Trener PoTreningu.pl

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 1017 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 41538
IF będzie od 13.30 do 21.30, czyli 8/16. Oczywiście z czasem będę starał się to skrócić.

Okno konsumpcji 8 h jest wystarczająco krótkie. Dalsze skracanie niekoniecznie pozwala na uzyskanie lepszych efektów, a niekiedy efekty mogą być gorsze.

Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2013-10-05 20:34:32
napisał(a)
OXYTONE Moderator
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 10562 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 216430
Również życzę powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30896
Bede śledził i wytykał błedy, bo lubie sie czepiać jeżeli nie masz nic przeciwko

A tak na poważnie POWODZENIA :)

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 263 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2141
LukaszK - czyli mogę cały czas jechać na 8h?
WaCki - jednym z powodów założenia tego dziennika jest to, że będą mi wytykane błędy, które będę mógł korygować, więc liczę na częstą dawkę krytyki ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 263 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2141
Waga: 75,1 kg
Wzrost: 177 cm
Obwód na wysokości pępka: 87,5 cm
Obwód klatki: 103 cm
Biceps: 36 cm
Udo: 57 cm
Łydka: 37 cm

Są to wymiary na dzień dzisiejszy, tj 06,10,2013r. Później pomiar będzie obywał się w poniedziałki.

Zapotrzebowanie :

Kalorie 3190.73 2890
Węglowodany 55% 1754.9kcal = 438.73gram Reszta to węgle
Białko 15%% 478.61kcal = 119.65gram 187 g
Tluszcz 30% 957.22kcal = 106.36gram 106 g

Jakieś sugestie dotyczące bwt?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30896
160g białka bedzie wytarczajaca, nie ma sensu męczyć nerek.

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 263 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2141
Okej, skoro tak mówisz, to zmniejszę. A reszta okej?
napisał(a)
solaros Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2150 Napisanych postów 29520 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 187436
pozwoliłem sobie edytować 1-wszy post
jak będziesz miał foty sylwetki czy cos to też wrzucę do pierwszego postu

co do postu/uczty
jak Łukasz wspomniał
IF nie zaczyna sie gdy uczta trwa 8h czy mniej [a może raczej post 16h+]
juz po 12h [jak pokazują badania] palenie fatu jest dość dobre
oczywiście wydłużając post teoretycznie można zwiększyć ilość palonego fatu ale też nie koniecznie

16/8 to dobry punkt wyjściowy

Zmieniony przez - solaros w dniu 2013-10-06 11:19:05

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 263 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2141
No to ruszyła maszyna, czyli DZIEŃ 1!

Aktywność fizyczna:
SIŁOWNIA:
Klatka piersiowa:
*Rozpętki skos góra 12/10/6
Biceps:
*uginanie ramion z hantlami siedząc 12/10/10
Barki:
*arnoldki 12/10/8
Tricepes:
*wyciskanie francuskie 12/6/6
Plecy:
*podciąganie 12/12/10
Uda:
*przysiady 12/12/12
Łydki:
*wznosy 12/12/12
ABSII

Na rozgrzewkę skakanka. Przed każdym ćwiczeniem jedna seria lekkim obciążeniem dodatkowo.

DIETA:





Suplementy:
FA EXTREME BCAA: 2 caps. przed i 1 caps. po
SFD PURE BETA ALANINE: 5g przed
SCITEC NUTRITION ORNITHINE: 1 caps. przed snem

Zdjęcie z dzisiaj, będę aktualizował je co poniedziałek:





Zmieniony przez - JKBB w dniu 2013-10-07 21:29:13
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Leangains - Rekompozycja

Następny temat

Pomoc w ułożeniu diety,planu treningowego

Zdrowe i wygodne smażenie - Dziki Spray Zdrowe i wygodne smażenie - Dziki Spray Cheat Penne z kurczakiem w sosie mascarpone Cheat Penne z kurczakiem w sosie mascarpone 19 wariantów na ciągi i przysiad 19 wariantów na ciągi i przysiad Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Stefanie Moir: Vegańska aktywistka propagująca fitness Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Niekonwencjonalne ćwiczenia na piekielnie mocny chwyt Beta-alanina sposobem na długowieczność Beta-alanina sposobem na długowieczność SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn SERM zwiększają poziom testosteronu tylko u mężczyzn Kai Greene zagra w filmie “Crazy Fist” Kai Greene zagra w filmie “Crazy Fist”