logo
zamknij zamknij

[BLOG]Droga do wymarzonej formy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4861

0 5 0
napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Witam,
postanowiłem ruszyć z redukcją, a żeby mieć wszystko ładnie ogarnięte, zakładam dziennik. Coś o mnie: na sfd jestem już od wielu, wielu lat, trenuję podobnie- od jakiś 12 wiadomo, że nie od początku z głową, ale zajawka siłownią już trwa długo i mam nadzieję, że nie skończy się nigdy. Obecnie po 12tyg masie przechodzę na redu z rekordową jak dla mnie wagą 95kg

Wymiary:
Waga- 95
Wzrost-180
Pas- 91

Klate, barki itd wstawie, jak będzie miał mi kto dokładnie pomierzyć, ale tragedii nie ma, mam nadzieję, że zostanie ze mnie jak najwięcej Foty j/w

Co mnie interesuje najbardziej- poprawa jakości i zrzucenie jak największej ilości smalcu z brzucha.

Po okresie masy poucinałem trochę węgle, obecna DIETA wygląda następująco:

Etap I

1. Omlet 100g. płatków, 2 plastry świeżego ananasa, 2 jajka, 50g Whey AllNutrition+ 5g Omega 3+ witaminy

2. 3, 4: 200g kurczaka/ryby lub 50g Whey AllNutrition+ 80g ryżu/płatków/kaszy lub 400g ziemniaków

5. 200g wołowiny lub tłustej ryby + 50g ryżu lub 300g ziemniaków lub 60g pieczywa (bułka graham)

Po tym czasie zamierzam wejść na rotację węglami:

Etap II- rotacja

DZIEŃ I
1. Omlet- 70g płatków, 50g WPC, 2 całe jajka, niskokaloryczne owoce+ 5g Omega 3+ witaminy
2. 3,4: 200g kurczaka/ryby lub 50g WPC+ 50g ryżu/płatków/300g ziemniaków
5. 200g wołowiny/tłustej ryby+ 10g tłuszczu z oleju/orzechów + warzywa

DZIEŃ II
1. Omlet- 100g płatków, banan/ananas, 50g WPC, 4białka jaj+ 5g Omega 3+ witaminy
2. 3, 4: 200g kurczaka/ryby lub 50g WPC + 100g ryżu/płatków/makaronu lub 500g ziemniaków
5. 200g kurczaka/ryby lub 50g WPC + 50g ryżu lub 60g pieczywa lub 300g ziemniaków

Na etap II wejdę kiedy efekty etapu I się skończą.


TRENING

Trening to obecnie P/P/L bez podziału na dni treningowe. Kiedy czuję, że mogę, jadę bez przerw 6 dni w tygodniu, kiedy potrzebuję odpoczynku, robię dzień wolnego. Jeśli chodzi o trening, to kocham to, ma mi to sprawiać radość i frajdę, a nie być kolejnym elementem w zyciu który "muszę". Takie podejście szczególnie jest mi potrzebne na redukcji, kiedy już dieta jest czymś "stałym" bez możliwości szaleństwa i odstępstw. Od tygodnia dołożyłem po każdym treningu 30min cardio, którego nie robiłem cały okres masy. Z doświadczenia już wiem, że redukcja bez cardio/aerobów się u mnie nie sprawdza, wolę zwiększać ilość wysiłku niż się głodzić jak już wiele razy bywało, co prowadziło tylko do napadów obżarstwa.


SUPLE
Cała moja suplementacja opierać się będzie na produktach AllNutrition. Jest to od długiego już czasu:
Whey- do 2 posiłków dziennie
Omega 3- 5 kaps po śniadaniu
D3+K2- 1 kaps po śniadaniu
BCAA- 15g na treningu
Kreatyna- 15g na treningu
PreWorkout- wcześniej hero pump a obecnie zamawiam extremalla, bo potrzebuję kopa przed treningiem

Z wynalazków od stycznia chcę włączyć GW.

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Jeśli chodzi o ostatnie treningi to np we wtorek były nogi:
Wykroki z hantlami, do 30kg 4x20
Wyprosty 5x 12
Siady 5x 10-8
Uginanie nóg 5x 12-10
Wyprosty na ławce rzymskiej, na piętach 4x 15


Wczoraj push:
1. Sztanga- skos 5x 12-8
2. Hantle lekki skos 4x 12-10
3. Linki na bramie, z dołu 3x 15
4. Przenoszenie 3x 12
5. Wyciskanie nad głowę, hammer + dołożyłem face pull, bo dawno nie robiłem
6. Dipsy 3x
7. Ściąganie linki, na bramie 3x

Dziś pull w planach
Jutro jak się uda po pracy, nogi



Zmieniony przez - darioman7 w dniu 2016-12-02 09:57:34

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Dziś PULL. Progresja z ciężarami w każdej serii, coś na zasadzie RAMPY

1. Ściąganie drążka, nachwyt 5x 12-10
2. Narciarz 4x 12
3. High Pull hantlami, szeroko 4x 12
4. Wiosło podchwytem, równolegle do podłogi 4x 12-10
5. Wiosło wąsko na maszynie 3x 12 wolna faza negatywna
6. Biceps na wyciągu, łokcie równolegle do podłogi 3x 12
7. Młotki hantlami, jednorącz, na skos 3x 10
8. Uginanie na skośnej ławce, ramiona za tułowiem 2x 15
+ cardio 30min (dziś orbitrek)

Bardzo dobry trening, pełna koncentracja od początku, słuchawki na uszach, dobra muza i jazda. Fajnie spompowało już po 2 ćwiczeniach. Cardio z przyjemnością, staram się wyciszać na nim

DIETA:
1. Omlet- 2 jaja, 100g płatków, 50g Wheya, łyżka jogurtu naturalnego, pół tartego jabłka.
2. 75g kaszy jaglanej, 200g indyka, passata pomidorowa
TRENING
3. Jak 2
W planach, przygotowane:
4. Owsianka-80g płatków, pół plastra ananasa, 50g wheya
5.300g ziemniaków, 200g wołowiny, warzywa

Do śniadania 5kaps Omega 3, 1 kaps. wit.D3+K2.
Na treningu 10g Bcaa +10g kreatyny

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Dziś jednak na 90% wolne- od rana praca, potem wyjście na urodziny. Dieta jednak będzie utrzymana, 1 posiłek już wleciał:

1. 80g owsianych (tylko tyle zostało ) , 50g wheya, łyżka jogurtu, poł tartego jabłka
Następnie:
2. 350g ziemniaków w mundurkach, 200g indyka, warzywa
3. Jaglanka- 80g płatków, 50g wheya
4. Jak 2
5. Najprawdopodobniej wołowina.

4 posiłek wleci przed wyjściem na urodziny, żeby pokus nie było więc tam jedynie kawka

Ciągnie do zrobienia porządnie nóg, ale czas niestety raczej nie pozwoli

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Wczoraj rano, po 1 posiłku Push:
1. Sztanga skos 5x 12-8
2. Seria łączona- rozpiętki + przenoszenie 4x 12+12
3. Seria łączona- wyciskanie hantli nad głowę+ unoszenie na boki 4x 10+20
4. Wyciskanie francuskie 4x 12
5. Pompki diamentowe 3x max

Bardzo fajna pompa, ogólnie dobry trening pomimo braku stymulantów przed.


Dziś rano nogi:
1. Zakroki z hantlami 4x 20
2. Wyprosty 4x 12
3. Siady 4x 12-10
4. Uginanie siedząc 4x 12
5. Wyprosty na rzymskiej, na piętach, stopy na bok 4x 15
+ cardio


Dieta:
1. Omlet- 80g owsianych, 50g Whey, 2 jajka, wiśnie, kostka czekolady 85%, kawa
TRENING
2. 75g makaronu durum, 200g indyka, warzywa
3. 80g platków ryżowych, 50g wheya
Dalej, jako 4 posiłek wleci coś podobnego do posiłku 2, ale na 90% z ziemniakami. Wieczorem łosoś lub wołowina.

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Wczoraj szybki PULL, ukierunkowany bardziej na szerokość:
1. Ściąganie drążka, 4x 12
2. Narciarz 4x 12
3. High Pull hantlami 4x 12-10
4. Wiosłowanie wąsko 4x 15
5. Odwrotne rozpiętki na bramie 3x 15-12
6. Uginanie ramion na bramie, odwrotny drop set (12+8) 3x
7. Młotki hantlami, na skos 3x 12-10
8. Spięcia brzucha 5x 20-12

Dziś wleci PUSH. To będzie 4 dzień treningowy z rzędu, nie czuje zmęczenia, nie będę więc robił przerwy.

Dieta dziś:
1. Omlet jak zawsze
2. Ziemniaki 400g, 200g indyka
3. Owsiane 80g, Whey 50g
4. Makaron 80g, indyk 200g
5. Halibut 150g, ryż 50g

Waga dziś 92kg! Leci szybko. Głodny nie chodzę, jest ok. Jedyne zmiany jakie zrobiłem, to narazie wywalenie tłuszczu dodatkowego z posiłków (oleje, orzechy) i trochę obcinka węgli (średnio ze 100g na 80 w posiłku). Same te działania dają mi ok. 600-700kcal mniej niż podczas masy, a nie czuje tego

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
Abiz
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 369 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2315
Powodzonka! Zapodaj potem jakieś zdjęcia sylwetki co by można porównać progres za jakiś czas ;)
napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Dzięki, wstawię coś jak będę miał możliwość. W tej chwili aparat w tel. mam zj**any, a prosić kogoś o foty to trochę nie w moim stylu. Obecnie schodzi nabicie, waga leci w dół, a nie ma jeszcze tej formy, przez co czuję się jakiś mały. Ale wiem, że z każdym kg w dół forma będzie coraz lepsza, przerabiałem już to schodząc z 92 na 78kg, gdzie każdy mówił, że "urosłem" Wtedy schodziłem z wiekszego poziomu zalania, mam nadzieję, że w tej redukcji nie będę musiał schodzić tak bardzo a jeśli nawet- to że forma i ilość mięcha będzie sporo większa.

Wczoraj PUSH, niezły trening choć bez jakiegoś mega p******nięcia. Dziś wolne, mam trochę zajęć. Jutro za to masaż, a potem nogi.


Zmieniony przez - darioman7 w dniu 2016-12-08 10:06:11

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Weekend z dupy- brak treningu, z dietą średnio. Sobota rozwalona pod względem czasowym, wpadły 3"planowe" posiłki, wieczorem wyjście na urodziny, więc bilans przekroczony na pewno, szczególnie tłuszcz. Wczoraj za to nie dojadłem, wpadł rano omlet, na obiad 300g indyka, 400g ziemniaków i warzywa i wieczorem koktajl z kefiru, mrożonych leśnych owoców i 40g WPC. Do tego 2 kromki chleba, robionego samemu z mozzarellą.

Dziś waga 91,7 w butach.Także leci szybko, nie wiem czy nie za szybko, bo tak jak pisałem, optycznie też się kurcze

W planach trening PUSH.

Narazie jeszcze jestem totalnie rozwalony, być może jakaś choroba się zaczyna, oby nie. Ale ogarne się i trening wleci na pełnych obrotach.
1

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Dziś wstałem z zawalonym gardłem i bólem głowy. W koło wszyscy chorzy i w końcu mnie zarazili. Na 90% odpuszcze dziś trening, chyba że głowa przestanie boleć. Pokręce sobie cardio. Dieta wczoraj i dziś w 100% trzymana. Rano poleciał omlet, potem 2x indyk 200g + 75g makaronu z warzywami, bez oleju. Po powrocie z pracy wleci kolejny omlet i na noc chyba wołowina lub łosoś. Po pracy będę decydował czy robić dziś trening silowy.

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

napisał(a)
darioman7
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2209 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 26073
Do dupy, choroba mnie rozłożyła na dobre. A jak patrze w lustro i widzę spadki, czuje się jeszcze gorzej. Zastanawiam się czy to nie przez uwalenie tłuszczu w diecie do tak niskich wartości. Może zrobie dziś lekki trening i cardio, żeby to wygrzać, zobaczę jak będę się czuł..

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ból pleców porblem z treningiem

Następny temat

rozciaganie

Ashwagandha - panaceum czy chwyt marketingowy?

Mięsa mielone - porównanie okiem dietetyka

Bikini fitness: czy to ma sens?

Najpiękniejsze ciała pedagogiczne sceny bikini fitness

Homocysteina vs sterydy anaboliczne. Czy jest się czego bać?

Jakub Mauricz ożenił się!

Magdalena Omarska wraca na scenę!

Kamica żółciowa u sportowców - przyczyny i zapobieganie