SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[ART]Crossfit jako uzupełnienie treningu kulturystycznego.

temat działu:

FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Ilość wyświetleń tematu: 11442

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3052 Napisanych postów 40883 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 314087
Jeśli po treningu siłowym, to prostszy i mniej eksploatujący obwód.
W środę i niedzielę odpoczywaj.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 2321 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 57197
Jakiego typu obwod proponujesz po silowym ? Moze byc np w dzien plecow burpess+pompki x 100?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3052 Napisanych postów 40883 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 314087
Może być
Choć klasyczne pompki nie należą do zbyt ciężkich ćwiczeń.Trzaskaj je na poręczach.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 184230
sorki, nie ten wątek

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2014-09-01 17:50:06
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 324 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 55952
ronie220
Inny obwód:

A Thrusters 30p
B Pull ups 30p
C Deadlift 30p
D Push ups x 100

Próbujecie zrobić to wszystko w jak najkrótszym czasie.
Następnym razem postarajcie się pobić swój dotychczasowy rekord.


Ronie, a jak dobrać ciężary np. w takim obwodzie do poszczególnych ćwiczeń ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3052 Napisanych postów 40883 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 314087
Ciężar dobieraj indywidualnie Nie musisz trzaskać 30p za jednym zamachem.Najczęściej zrobisz to na raty bądź stosując rest pause.Dla przeciętnego, średniozaawansowanego zawodnika wystarczy 40-50kg sztanga.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prośba o ocenę

Następny temat

street workout trening