SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[Ćwiczenie tygodnia] Dynamiczne ćwiczenie na bicepsa .

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1027

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44516 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Przedstawiam wam dość ciekawe ćwiczenie, które może ruszyć wasze bicepsy.

Jest to dynamiczne uginanie przedramion ze sztangą z podłogi.

Główną zaletą jest fakt, że można założyć spory ciężar, przez co biceps poddany jest innym bodźcom podczas wykonywania ćwiczenia.

Pierwsza faza to faza dynamiczna, wyjście z martwego punktu, tak jak w martwym ciągu. Następnie, gdy sztanga jest jeszcze w ruchu, robimy uginanie przedramion.

Najważniejsza jest faza negatywna i fakt, że trzeba ją wykonać bardzo wolnym tempem, wtedy to wszystko ma sens.

UWAGA! Potrzebna porządna rozgrzewka przed wykonaniem tego ćwiczenia.

film instruktarzowy






p.s na moim blogu znajdziecie też drugie ćwiczenie na bicepsa:
http://t-motywator.blogspot.com/2011/06/cwiczenie-tygodnia-dynamiczne-cwiczenie.html 



Zmieniony przez - DUDEK w dniu 2011-06-21 07:45:39
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 354 Napisanych postów 37348 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125627
jakaś alternatywa W tym jest lecz czy nie lepsza byłaby klasyczna metoda polegająca na samym bylko wykorzystaniu m. grzbietu -zniknalby wtedy wg. mnie zbedny ruch angazujacy niepotrzebnie inne miesnie, czas i energie a ponadto nie podoba mi sie zbyt duza pauza w pracy m. docelowych...

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2011-06-21 17:28:36
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44516 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
jestem podobne zdania co Ty

trening powinien opierać sie na sprawdzonych ćwiczeniach, taki typ ćwiczenia jaki tu zaprezentowałem, może być odskocznią od rutyny i popchnięciem przy zastoju (inny sposób "zaatakowania" mięśnia).
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Szacuny 2421 Napisanych postów 23651 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 519262
odmiana tego cwiczenia jest bruch curl(jest tez znane pod innymi nazwami)-sposob wykonywania tego cwiczenia przez dyskobola z lat 70',ricky brucha(zmarl niedawno)
bardzo fajnie sie robi to cwiczenie-mozna podchwytem i nachwytem.na filmie jest od 2 minuty.
idealnie sie nadaje do treningu 5x5.




Zmieniony przez - masti w dniu 2011-06-23 12:16:39
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 354 Napisanych postów 37348 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125627
no tak
ale tu już mamy niejako lepszy sposób Wykonana-innymi słowy ruch opuszczenia sztangi i tor jej ruchu jest taki aby pomagal uniesc jak najwiekszy ciezar, angazujac w ten sposob mocno bicepsy, choc przez krotki okres,wziawszy oczywiscie faze pozytywna, a ze wzgledu na spore obciazenia w stosunku do sily ww. miesnia takze po czesci i negatywne; nadaje sie jw. wspomnianodo programow silowych i z pogranicza sily i masy, takze mysle, ze jsst to tez dosc dobre cw.w pracy nad dynamika...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kontuzja barku

Następny temat

pytanie o "ilosc martwych ciągów"