SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

[; ! Nowy ja ! ;]

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1931

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Cześć wszystkim !
Nazywam się Hubert zakładam dziennik poraz 2 , ponieważ usunąłem poprzednie konto , po prostu ktoś zrobił włam . :'-( Mus to mus .
Z treningiem ruszam od 1 lipca . Kiedyś trenowałem pompki , brzuszki , podciąganie itp . Wzrost -178 cm .. niestety dalej rosnę . Waga - 66 kg . Z jakiego powodu zakładam dziennik ? Chcę aby z czasem ktoś zauważał moje postępy gratulował lub krytykował . Z chęcią przyjmę " kopa w dupę " abym się zmotywował do ciężkiej i sumiennej pracy . Mam nadzieję że chociaż każdy kto tu zaglądanie zostawi po sobie ślad .

Trening PLAN FBW

Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
Plecy: Martwy ciąg 3s
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Barki: Podciąganie sztangi do brody 2s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s

Cele
-Cel jest prosty - MASA !
-oraz z czasem ulepszać moją skromną siłownie (głównie chodzi mi tu o dokupienie obciążenia)

Dostęp do sprzętu :
Gryf prosty 180 cm waga 10 kg
Ławeczka składana ( poniżej zdjecie)
Obciążenie 30 kg .

Dieta
Ogólnie jem zdrowo .

Suplementy
W tej chwili nie potrzebuję .

Foty :

Siłownia



moja sylwetka pokazana w całości



Góra sylwetki .

Z każdym dniem będą nowe posty , i z każdym dniem będę stawał się coraz silniejszy . :) Jeśli ktoś proponuję , abym coś zmienił śmiało pisać .

Cytat na dziś ? ;]

Nie ma kur*a czegoś takiego jak przetrenowanie. TO MIT ! Stworzony przez sk*******ów , którzy cały dzień siedzą na dupie gapią się w ekran i jedzą ciasteczka , siedzą w stary gaciach i pier*olą głupoty . "Oj boje że się przetrenuję " Boisz się działać j***ńcu ... ~ CT Fletcher
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1643 Wiek 32 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 19130
30kg obciążenia to chyba niewiele nawet jak na ciebie...
Postaraj się o jakiś sprzęt, napisz coś na temat diety, bilansu.
powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Przepraszam mały błąd się wkradł 35 kg + 10 kg waga sztangi , ale w sierpniu zamierzam dokupić więc , powinno być dobrze . Rozpiski z diety będę dodawał od 1 Lipca , niestety teraz jeszcze troszkę przeziębiony jestem więc treny odpadają. :/ Dziękuję . Niestety mam tylko to co znajduję się na zdjęciu .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Czas spać , Dobranoc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2321
Bez diety na + nie urośniesz. I te obciążenie faktycznie mało jeśli chodzi o przysiad i mc, zobaczysz za miesiąc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Nie chodzi oto że diety nie ma bo jako taka jest , poprostu dostarczam zapotrzebowanie kcal , białka , węgli i tłuszczy aby cały czas rosnąć . I dzięki za wpadnięcie . ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Dzisiaj czuje się jakby gorączka z bólem gardła na nowo wróciła . Co tu robić . Wygrzeję się w łóżku do tego czasu , na szczęście jutro zakończenie roku szkolnego .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
Już choroba zaczęła odpuszczać i niedługo 1 Lipca , ruszamy z treningami . :)

Zmieniony przez - AntyDesperat w dniu 2013-06-27 18:54:50
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2321
Proponuję wszędzie 4 serie i w wyciskaniu wąsko dodać flarę (robisz tak samo tylko łokcie idą na boki zamiast blisko ciała. Na małej ilości serii szybko ciężary ci się skończą a efekty będą kiepskie. Uginanie ze sztangą 2 serie mało ci da.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 170 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2321
A i wyciskanie leżąc też bez sensu ze skosem. Na razie lepsze dla ciebie będzie klasyczne na płaskiej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 19 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 344
cycor
Proponuję wszędzie 4 serie i w wyciskaniu wąsko dodać flarę (robisz tak samo tylko łokcie idą na boki zamiast blisko ciała. Na małej ilości serii szybko ciężary ci się skończą a efekty będą kiepskie. Uginanie ze sztangą 2 serie mało ci da.


cycor Sogacz dla cb leci za to . :) więc w niedzielę wstawie plan po 4 serie i zmienię na wyciskanie na płaskiej . ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase

Następny temat

Trening redukcyjny do oceny.

Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Sprawdź czy powinieneś suplementować witaminę D Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Co jeść, żeby lepiej spać? Dieta na bezsenność Trening na 2 godziny tygodniowo Trening na 2 godziny tygodniowo Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata Nie żyje Mohamed Saad- wicemistrz świata 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD 10 najważniejszych wydarzeń w 2017 roku na SFD Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych Co jeść, żeby schudnąć? 15 najlepszych produktów żywnościowych  Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? Czy można budować mięśnie jedząc trzy posiłki dziennie? 9 wskazówek na masę dla ektomorfika 9 wskazówek na masę dla ektomorfika