logo
zamknij zamknij

@@@@@@@@@ DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA !!! @@@@@@

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 74214

3,5 5 26
napisał(a)
naskoczek
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 170 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1117
a mogłbys na takie troche dzine pytanie odpowiedziec bo układałem sobie diete i tak przed treningiem mam kasze jeczmienna i ile czasu po jej zjedzeniu musi upłynąć abym mógł zacząć trening
napisał(a)
Usunięty przez rion10 za pkt 4 regulaminu
pirlo2122
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 1917 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 66122
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1608 Napisanych postów 41726 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 313050
lowraider
rion10 tnx za odpowiedź o ile można ją tak nazwać...
po za tym to przeczytałem fajny artykuł o ćwiczeniu w czasie choroby i jako ekspert powinieneś chyba inaczej odpowiedziec... choćby wspomniec o podziale ciała od szyi w górę i dół ... no alle to trzeba wiedzieć...

MAM pytanie : czy talerze żeliwne moga rdzewieć ? bo mam odbitą farbę na talerzach i nie wiem czy to zamalowac czy nie trzeba - sa w domu. I jeszcze zaciski w środku tam gdzie jest uszczelka - nie wiem czy to rdza,bo to takie dziwne czarne kropki... - zdarzały się wam?


podrzuć ten artykuł może się dowiem czegoś ciekawego i daruj sobie pseudo zaczepki

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2012-11-23 16:14:01

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1608 Napisanych postów 41726 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 313050
rolkoks
1."Schylanie się" w przysiadzie, jestem wysoki i jak robię przysiad to pochylam się do przodu, staram się to kontrolować, są jakieś rady?? Może zmienić na fronty?
2. Wychodzenie kolan poza linie stóp, często spotykam się, że jest to złe co o tym sądzicie?
3.W wyciskaniu na barki kąt ławeczki 90'?? Osobiście wolę w niewielkim pochyleniu 100'-105' między siedzeniem a oparciem. -dobrze czy źle?


ad1 ważne, żebyś nie pochylał się za bardzo, bo zawsze musisz się nieco pochylić aby utrzymać odpowiednio środek ciężkości. Fronty trochę zmienią bo inne jest ułożenie sztangi więc zarazem środek ciężkości się zmienia. Stosuj je zamiennie, jednocześnie pracując nad techniką.

ad2 bo jest złe jak wyjdziesz kolanem poza obrys palców wówczas zmienia się kąty w stawach kolanowym i skokowym. Przez co zmienia się cała mechanika ruchu. Jeśli pozwolisz nadto wyjść kolanom do przodu to zauważ co stanie się jak zejdziesz niżej tył uda spotka się z łydką i zaczyna się jakby podważanie kolana bo dalej już kolano się nie zegnie, a schodząc w dół kolano jest dużo bardziej obciążone.
Trzeba pracować nad techniką przysiadu prawidłowym rozciągnięciem i jeszcze raz nad techniką bo tutaj jest pies pogrzebany. W przysiadzie się siada a nie kuca !!! czyli ruch zaczyna się w biodrze a nie kolanie. Jak nie zaczniesz pracy biodrem to zawsze kolana wyjdą poza stopę nie ma zmiłuj, więc nad tym trzeba pracować nieustannie

ad3 sam musisz wyczuć dla siebie odpowiednią pozycję nie jest źle jak kąt jest nieco rozwarty, jak Twoje barki ładnie pracują i nie strajkują to znalazłeś dla siebie odpowiednią pozycję wyciskania

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2012-11-23 16:09:53

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1608 Napisanych postów 41726 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 313050
naskoczek
a mogłbys na takie troche dzine pytanie odpowiedziec bo układałem sobie diete i tak przed treningiem mam kasze jeczmienna i ile czasu po jej zjedzeniu musi upłynąć abym mógł zacząć trening


kolego opanuj się z takimi pytaniami wpisz w google i znajdziesz milion odpowiedzi. Sprawdź sam na sobie zjedz godzinę przed treningiem i idź na trening jak dobrze się czujesz to jest ok, jak źle to albo zmniejsz porcję, zmień skład posiłku, zjedz wcześniej, aż znajdziesz dla siebie optymalną porę posiłku przed treningowego

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1608 Napisanych postów 41726 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 313050
kalikstat
Wyciskanie sztangi stojąc czy siedząc - która wersja jest korzystniejsza dla kręgosłupa (i ogólnie całych pleców)? W której wersji jest większy nacisk na kręgosłup?

Pytam, bo ostatnio robiłem wyciskanie stojąc i po kilu seriach zacząłem odczuwać plecy na wysokości klatki piersiowej... Czy mogło to być spowodaowane zbyt dużym odgięciem do tyłu w czasie unioszenia sztangi?

W wersji siedzącej co jest lepszym rozwiązaniem - sztanga, czy sztangielki, czy to bez różnicy?

Z góry dzięki za odpowiedź




tutaj skłaniałbym się zdecydowanie do wersji stojąc , mniej obciąża kręgosłup jeśli oczywiście technika jest odpowiednia. ćwiczenie siedząc mocno obciąża kręgosłup masz pozycje siedzącą, w której mocny nacisk nakłada się na biodra i dolny odcinek grzbietu. W wyciskaniu stojąc kręgosłup jest chroniony przez cały szereg mięśni tworzących rdzeń, prostowniki i mięśnie brzucha pełnią tutaj mega ważną rolę stabilizacyjną. Nie ma co ukrywać, że jak w wersji stojącej technika będzie lipna to też nabawisz się kontuzje z reszta jak w każdym innym ćwiczeniu. Pilnuj pozycji technicznej, ściągniętych łopatek, spiętych mięśni brzucha i pośladkach i będzie grało. Poza tym pamiętaj, że w wersji stojąc inaczej rozkłada się obciążenie , równomiernie na dół grzbietu, nogi więc tutaj znów mega ważna jest funkcja mięśni stabilizujących.

Zarówno sztanga jak i hantle mają swoje zastosowanie w treningu powinieneś stosować je zamiennie, to da za każdym razem inny bodziec dla barków

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
kalikstat
Ekspert
Szacuny 192 Napisanych postów 9850 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 172450
rion10
kalikstat
Wyciskanie sztangi stojąc czy siedząc - która wersja jest korzystniejsza dla kręgosłupa (i ogólnie całych pleców)? W której wersji jest większy nacisk na kręgosłup?

Pytam, bo ostatnio robiłem wyciskanie stojąc i po kilu seriach zacząłem odczuwać plecy na wysokości klatki piersiowej... Czy mogło to być spowodaowane zbyt dużym odgięciem do tyłu w czasie unioszenia sztangi?

W wersji siedzącej co jest lepszym rozwiązaniem - sztanga, czy sztangielki, czy to bez różnicy?

Z góry dzięki za odpowiedź




tutaj skłaniałbym się zdecydowanie do wersji stojąc , mniej obciąża kręgosłup jeśli oczywiście technika jest odpowiednia. ćwiczenie siedząc mocno obciąża kręgosłup masz pozycje siedzącą, w której mocny nacisk nakłada się na biodra i dolny odcinek grzbietu. W wyciskaniu stojąc kręgosłup jest chroniony przez cały szereg mięśni tworzących rdzeń, prostowniki i mięśnie brzucha pełnią tutaj mega ważną rolę stabilizacyjną. Nie ma co ukrywać, że jak w wersji stojącej technika będzie lipna to też nabawisz się kontuzje z reszta jak w każdym innym ćwiczeniu. Pilnuj pozycji technicznej, ściągniętych łopatek, spiętych mięśni brzucha i pośladkach i będzie grało. Poza tym pamiętaj, że w wersji stojąc inaczej rozkłada się obciążenie , równomiernie na dół grzbietu, nogi więc tutaj znów mega ważna jest funkcja mięśni stabilizujących.

Zarówno sztanga jak i hantle mają swoje zastosowanie w treningu powinieneś stosować je zamiennie, to da za każdym razem inny bodziec dla barków


Dzięki za odpowiedź.

To jeszcze dopytam o pewną sprawę: czy w wyciskaniu stojąc łokcie należy blokować (prostować całkowicie), czy niekoniecznie, a najważnijsze jest dotknięcie gryfem klatki (niskie zejście)?
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1608 Napisanych postów 41726 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 313050
jeśli nie wykonujesz ćwiczeń OLI to tego bloku nie musi być co nie zmienia faktu, że ręka musi być wyprostowana, co do zejścia jak najniżej to jeśli pozwalają Ci barki to opuszczaj do samej klatki

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
StakeMan
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 758 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 16849
Mam takie pytanie odnośnie dolnych mięśni brzucha. Jakie macie dobre ćwiczenie na tą cześć ciała lub jakieś co ładnie jedzie na cały brzuch. Ćwiczę w domowej siłowni i nie mam sprzętu tylko ławka obciążenia hantle sztanga stojaki krzesła ale drążka nie posiadam więc unoszenie nóg w zwisie odpada. Aktualnie robię unoszenie nóg leżąc ze sztangielką.
napisał(a)
Swiety69
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 195 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2229
A ja mam pytanie na temat biegania i robienia masy tj .
Mam diete + plan na mase i czy jak do tego dorzucę bieganie to będzie lipny przyrost na masie?
Dodam że w tydzień zrobiłem 1.2 kg mam dosyć ładny zarys kaloryfera i nie che go stracić
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening do oceny.

Następny temat

Jesteś KOZAK ! ?

Rafał Tasiemski - ocena sylwetki

Michał Żądło - ocena sylwetki

Androgeny, wyniki sportowe i paszport biologiczny

Powiedziała TAK!

Porusz swoje łydki - strategie wspomagające rozwój łydek

Sterydy anaboliczno-androgenne a serce

Czym się kierować wybierając trenera personalnego?

TOP 10 fitnessek z Instagrama