SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

:) Fachowiec potrzebny od zaraz (:

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2054

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5615


Witam wszystkich :)
Kolega poprosił mnie o tuning swojego obciążenia, a że jestem początkującym mechanikiem :), to wymyśliłem coś takiego :).
Problem tkwi w tym, że obciążenie-talerz ma za małą dziurę ,gryf nie wchodzi ;((, nie bardzo da się to rozwiercić, więc proponuję dospawanie drugiej dziury, czyli montaż nowej rurki właśnie z większą, odpowiednią dziurą :). Zaprezentuję to na fotach.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5615
Especto :), też spoko pomysl, choc ktos inny wczesniej na niego wpadl ( nie w necie), ale bedziemy probowac czegos innego :). Choc ten zaproponowany przez Ciebie sposob tez jest ciekawy Mysle tylko czy niebyloby zle wyciskac, tak ciezar strasznie oddalony :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5615


kolejna fota
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5615


i kolejna...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 434 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5615


Ostatnia :).
Co o tym sądzicie?:)
Jak długa powinna być ta nowa rurka?:) 2,5cm wystarczy?
OBciążenie nie będzie się "bujało"?:)
CZekam na wypowiedzi :)

Zmieniony przez - 00WrX00 w dniu 2011-07-15 17:35:57