SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

:::Testabol Propionate:::

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4830

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1131 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26029


...wiadomo moze kiedy produkt dostepny bedzie w Polsce i jaka bedzie jego cena???

man from nowhere
insured by doping.sfd ::: you hit me, we hit you

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2635 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29037
Niom, fajnie by bylo jakby bylo u nas dostepne. Od razu bym wzial jedna flaszeczke.

Cena pewnie ~150-200zl, choc BD sie ceni i ta cena pewnie bedzie blizsza 200 niz 150.. ale moze sie myle.

Out of range.

napisał(a)
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 918 Napisanych postów 35146 Wiek 79 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 814700
a co w tym takiego fajnego
prop to prop

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 2635 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29037
Np. wygoda przy dawkowaniu powiedzmy 75mg.

Out of range.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1074 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11104
jak cos kolo 200zl to i tak sie nie oplaca bo prop z farmadonu wyjdzie taniej jak to ma 10ml 100mg ml to lepiej wziosc 20amp farmadonu za 70zl i to samo wyjdize......

dieta to podstawia kto nie wierzy jego sprawa!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1074 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11104
a sory flaszka 20ml ma dopiero teraz dojzalem to wyjdzie na to samo praiwe

dieta to podstawia kto nie wierzy jego sprawa!

napisał(a)
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 918 Napisanych postów 35146 Wiek 79 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 814700
wygoda taka sama ,jak przy kazdym innym

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1074 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11104
nie tam lepiej miec 2 flaszki take niz np kilka paczek innych to sie zgubi albo cosik sie stanie

dieta to podstawia kto nie wierzy jego sprawa!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1131 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 26029
...na pewno wygodniejsze dawkowanie!...tylko zeby stezenie bylo takie jak na etykiecie...co do "Farmadon'u"10%(bo ta firma przeciez sie nie przyznaje nawet do produkcji srodka o tym stezeniu) to moim zdaniem w ampulce nie ma 100mg

man from nowhere
insured by doping.sfd ::: you hit me, we hit you

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1074 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11104
mi chodzi o farmadona 5%

dieta to podstawia kto nie wierzy jego sprawa!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1074 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11104
ale z drugej strony z taka flaszka biegac na silke lepiej wziosc 2 ampy zwykelgo propa strzelic i wywalic po drodze

dieta to podstawia kto nie wierzy jego sprawa!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co sadzicie o takim cyklu?

Następny temat

Jaki teść/ile na odblokowanie??

Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Chcesz szybciej schudnąć? Jedz ryby! Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Panatta World Cup Rimini 2018 Wyniki Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Zaburzenia libido i supresja HPTA „na cyklu” Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Szwedzka fitness modelka Jelly Devote i jej gorąca transformacja Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Denis Cyplenkov - najsilniejsze ręce na świecie Najpiękniejsze ring girls Najpiękniejsze ring girls Diamond Cup Espinho 2018 Diamond Cup Espinho 2018 Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle! Jak zbudować mięśnie? 10 rzeczy które robisz źle!