logo
zamknij zamknij

### FAQ : MARTWY CIAG ###

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 54789

0 5 0
napisał(a)
WODYN
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31442
****temat w trakcie budowy, prosze o cierpliwosc***

Jest to podtemat od:
http://www.sfd.pl/temat304262/


PROSZE ZADAWAC POJEDYNCZE PYTANIA DOTYCZACE MATRWEGO CIAGU , A TAKZE PODAWAC LINKI DO TEMATOW "M.CIAGOWYCH", KTORE JUZ BYLY.


OPRACOWANIA WLASNE - LINKI:
http://www.sfd.pl/-t300763.html
http://www.sfd.pl/-t259657.html
http://www.sfd.pl/-t248119.html 
http://www.sfd.pl/ZARZUT_przed_MARTWYM-t298074.html

KOPIE - LINKI:

TEMATY-PYTANIA - LINKI:
http://www.sfd.pl/-t280714.html
http://www.sfd.pl/-t300851.html
http://www.sfd.pl/-t298330.html
http://www.sfd.pl/-t50873.html
http://www.sfd.pl/-t128240.html 
http://www.sfd.pl/-t306145.html - martwy ciag a poczatki treningow.


DZIEKUJE!








Zmieniony przez - WODYN w dniu 2006-12-21 16:40:02

Zmieniony przez - WODYN w dniu 2006-12-21 18:26:59

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP. 1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
sakmajdik
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 542 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 19544
napisał(a)
FU
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52689
jedno pytanie
ktore mnie od zawsze nurtuje

czy po powtorzeniu sztanga wraca na ziemie czy wyhamowujemy ja przed ziemia i spowrotem ciagniemy w gore

myslalem nad tym czy nie robic serii typu powtorzenie, odlozenie sztangi, powtorzenie, odlozenie sztangi itd, zamiast robic te 12 powtorzen bez zadnej przerwy (szczerze mowiac to juz przy srednich obciazeniach w tkaim wypadku cofa mi sie zarcie i czuje sie jakbym mial zemdlec - zbyt duzy nacisk na przepone najprawdopodobniej)

zdaje sobie sprawe ze moge robic kardynalny blad nie robiac przerwy (na filmach niektorzy tak robia) ale nikt mnie martwego nie uczyl nigdy ...

-World belongs to strong and brutal-

napisał(a)
WODYN
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31442
Robiac przerwy masz kilka zalet, oddech, cisnienie w zoladku , cwiczysz zdolnosc do wiekszego przyspieszenia i wieksza sile maksymalna nawet uzywajac tych samych ciezarow, powtorzen i przerw miedzy seriami.

Dzieje sie tak bo uczysz sie jednoczesnego napinania miesni zamiast sprezynowania nimi.

Martwy ciag bierze nazwe z martwej pozycji poczatkowej.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP. 1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
Edgar_666
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1323 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 21774
Ja mam pytanie...
Może banalne, ale wynikające ze strachu przezd nieprawdiłową techniką...

"Nie wolno również dopuszczać do tzw. ”kociego grzbietu”, czyli wygięcia pleców w łuk(szczególnie w dolnym odcinku)."
cytat from Atlas Ćwiczeń.

To teraz mam pytanie - Jeśli na 100% nie wyginam kręgosłupa w dolnym odcinku, znaczy dbam o to, by między prostownikami było wgłebienie (co przy moich słabo rozwiniętych mięsniach wyklucza wygięcie pleców w łuk), to górny odcinek pleców jest siła rzeczy prosty?

"Bóg jest martwy." Fryderyk Nietzsche

napisał(a)
WODYN
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 31442
A co oznacza prosty?

Masz miec taki ksztalt plecow w pochyleniu jak w czasie chodu.

Takie podwojne"S".

Generalne przy "wklesnietym" odcinku ledzwiowym reszta kregoslupa powinna byc OK. Chyba ze masz garb.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP. 1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
FU
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 6988 Wiek 2016 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52689
korwa mac
a ja przez 5 lat tracilem mnostwo energii na to zeby wyhamowac sztange nad ziemia i kontynuowac ruch bez przerwy
widac czlowiek uczy sie cale zycie

-World belongs to strong and brutal-

napisał(a)
Locu
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 1537 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10309
FU ja robiłem tak samo!

..........:::::::::W Życiu Spotyka Nas Jedynie Tylko To Co Jesteśmy W Stanie Znieść!!::::::::......... [ON]

napisał(a)
qwert321
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2031 Wiek 2016 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 28582
ja zawsze opuszczam bez hamowania i kumple się burzą do mnie że rzucam ciężarami i hałasuje, a właściciel ośrodku pruje morde że farba z sufitu odpada

napisał(a)
GRABEUS
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 360 Wiek 2016 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1521
A ja robiłem martwe zawsze z odkładaniem sztangi na ziemię i wyluzowaniem mięśni przed następnym podejściem...Daje to lepszą dolną fazę ruchu i stymuluje bardziej włókna szybko-kurczliwe. pzdr.

Siła cię wyzwoli... Daniel Grabowski Mistrz Świata w Trójboju Siłowym IPF Dziennik treningowy BODY-FACTORY: http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=1506 Dziennik treningowy na B-F: http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=1506

napisał(a)
Kruszek
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 17109 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48097
Tak się wykonuje martwy ciąg. To ćwiczenie tak się nazywa, bo ciężar spoczywa po każdym powtórzeniu "martwy" na ziemi. Żadnego zatrzymywania ruchu nad ziemią czy lekkiego dotknięcia - ciężar zawsze odkładamy na ziemię. Ma to swoje uzasadnienie, ale widzę, że Grabeus już napisał jakie.

Zmieniony przez - Kruszek w dniu 2006-12-09 18:18:34

Vecht of sterf - Je bent een kleine stinkende vieze zuigende kankerhoer!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ROZCIAGANIE stretching zmniejsza siłe??!!

Następny temat

TRENING DZIECKA