SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

!!!!!!!WIEKSZY BICEPS!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7310

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44534 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
mam 38 cm na bicepsie ale przy moim wzroscie(200cm)ledwo to widac, chciałbym go zwiekszyc.. starałem sie szukac jakiegos dobrego treningu na biceps..lecz nic nie znalazłem-widac za slabo szukałem:) jednak gdyby byl ktos tak dobry i podal mi naprawde godny uwagi trening bede bardzo wdzieczny>Pozrdo
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 77 Napisanych postów 8751 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 42589
a dieta jest ?

joł.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44534 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
siema dietka jest
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 6083 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 33055
Trening nie musi być nie wiem jak wymyślony.

Przykładaj sie do techniki kosztem mniejszego obciążenia i lepszego dokrwienia mięśni na treningu.

Poczytaj troche o zasadach, prawidłowej technice , i regeneracji www.kulturystyka.pl/atlas/

Zmieniony przez - _YaKuZa_ w dniu 2006-03-31 15:06:33

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44534 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
cwicze tak:
*co drugi dzien
*cwiczenia:
1) na modlitewniku 4 serie po 8 pow. ciezarem o masie 35 kg
2) na stojaco 4 serie po 8 powtórzen ciezarem o masie 45 kg
3) na siedzaco 4 serie po 8 powtórzen ciezarem o masie 18 kg

czy to jest dobre???
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44534 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
to jak, czy to dobrze ze cwicze co drugi dzien??
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 890 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11052
don zerkniesz ?


Klata + Triceps WTOREK
Klatka lawka prosta 12,10,8,6(progresja)
Klatka lawka skosna 12,10,8,6(progresja)
Wyciskanie sztangi glowa w dol 12,10,8,6(prog)
Rozpietki 3x12 (staly)
WYCISKANIE FRANCUSKIE SZTANGI W LEŻENIU 3x12(staly)
WYCISKANIE FRANCUSKIE JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 3x12(staly)
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 3x12(progresja)

Barki + Kaptur CZWARTEK
Wyciskanie sztangi zza głowy 12,10,8(progresja)
Wyciskanie sztangi przed glowa 12,10,8(prog)
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 3x12(staly)
WZNOSY BARKÓW Sztanga 3x12 (staly)
WZNOSY BARKÓW Hantelkami 3x12 (staly)

Plecy + Biceps SOBOTA
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM 3x12 (progresja)
PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 3x12(progresja)
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3x12(staly)
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA "MODLITEWNIKU j.w

Brzuch + Nog NIEDZIELA
UNOSZENIE NÓG W PODPORZE 4x15(staly)
SKŁONY W LEŻENIU GŁOWĄ W DÓŁ j.w
SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO j.w
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 4x10 (progresja)
WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY(MASZYNIE) 4x10(progresja)
UGINANIE NÓG W LEŻENIU 4x10(progresja


Teraz mam 3 pytania:
1.Zaczynalem w bicu od 26cm teraz mam 32cm i moze dorzuce jakies cw. do bica i plecow ?
2.Czy zamiast modlitewnika moge robic sztangielka , co lepsze?
3.Czy na klate nie ma za duzo cwiczen,mam troszke krzywo rozwinieta klatke i chce to wykorygowac dolna partia dokladnie

Staz 5mies

Pozdrawiam @ll

*** ****************

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2950
Nie znam możliwosci twoich mięśni, ale co drugi dizeń to stanowzo za dużo w tygodniu - wiecej nie znaczy lepiej - lepiej zredukuj to do góra 2 treningów w tygodniu, ale takich że nie bedziesz miał siły ręką ruszyć. - pozatym dbaj o ukrwienie jak przedmówca podpowiedział - najlepiej żeby każda kolejna seria była coraz cięższa bo to zmusza organizm do dopompowywania krwi do mieśnia i większego jego utlenienia.

Drugą sprawą jest to że wielkość - obwód ręi to nie tylko biceps ale i triceps - postaraj sie także ten mięsień poćwiczyć a obwód zwiększy sie znacznie szybciej, a ręka bedzie ciekawiej wyglądać.

W razie czego pisz.
1

Kłade kawe na ławe,
nacisk na technikę,
wrogów na łopatki
i ch*j na krytykę...

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 852 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18301
Russell proponuje ci standardowy trening na bicepsy raz w tygodniu a pozadnie , cwiczenie bicepsow co 2 dzien z reguly doprowadza do wiekszych spadkow niz przyrostow . Ja bym zastosowal taki trening :
1. UGINANIE RAMION ZE SZTANGA LAMANA STOJĄC 4X 12 10 8 6
2. MŁOTKI SIEDZĄC 4X10
3.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 4x 12 10 8 6
4.UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ NA „MODLITEWNIKU” 4x10
jesli mialbys trenowac bicepsy tym planem to staraj sie co serie nieco dokladac cieżarow . Powodzenia i przyrostow zycze .

.:: Kaito Stalowa Wola ::.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 936 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26004
16 serii na bic xD raczej nie ...

Jeszcze będzie czas - by odpoczywać ... YESSSS

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10663 Napisanych postów 44534 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
dziekówa ziomy zaczne cwiczyc tak jak mowicie.pozdro odezwe sie za tydzien i zobaczymy jakie efekty beda
ps. trika tez cwicze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy daje sogi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Następny temat

Trening do ocenki!!