SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

!!!KALKULATORY!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 75241

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 892

1. Kalkulator BMI - Wskaźnik masy ciała
Potreningu.pl - BMI

2. Kalkulator BMR - Wskaźnik podstawowej przemiany materii
Potreningu.pl - BMR

3. Kalkulator idealnej wagi
Potreningu.pl - Waga

4. Kalkulator kalorii
Potreningu.pl - kalorie

5. Kalkulator spalanych kalorii
Potreningu.pl - spalane kalorie

6. Wskaźnik tkanki tłuszczowej
Potreningu.pl - tkanka tłuszczowa

7. Kalkulator WHR - Wskaźnik dystrybucji tkanki tłuszczowej
Potreningu.pl - WHR

8. Kalkulator wyciskania
Potreningu.pl - wyciskanie

9. Kalkulator wysiłku biegowego
Potreningu.pl - wysiłek biegowy


Co Cie nie zabije to wzmocni !

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2014 Napisanych postów 50381 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 462682
Każdy, kto zaczął swoją przygodę z kształtowaniem sylwetki, dobrze zdaje sobie sprawę z tego, że wyliczenie zapotrzebowania kalorycznego, a następnie dodanie do niego lub odjęcie określonej ilości kcal niezbędne jest w celu wyznaczenia tego jaki cel obierzemy. Nie wiedząc ile nasz organizm potrzebuje kcal, aby budować mięśnie, czy redukować tkankę tłuszczową nie kontrolujemy diety i związanych z nią postępów. Dlatego tak ważna jest świadomość spożytych kcal. W tym celu najlepiej użyć złożonego wzoru, który pozwoli nam dokładnie wyliczyć zapotrzebowanie kaloryczne:

http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

Jeżeli jednak nie chce nam się liczyć lub mamy wątpliwości co do wyniku, śmiało skorzystać możemy w kalkulatora, który zrobi to za nas. Niestety z reguły dokładność obliczeń nie jest taka jak w przypadku wzoru. Dlatego też najlepszym rozwiązaniem będzie porównanie obliczeń wraz z wyliczeniem kalkulatora. Następnie można wyciągnąć średnią.

Kalkulatory znaleźć można tutaj: http://potreningu.pl/calculators

Należy pamiętać o tym, że obliczenia to czysta teoria. Ważna będzie obserwacja organizmu. Rano na czczo, co 1-2 tygodnie warto dokonywać pomiarów obwodów ciała i na podstawie ich zmian korygować ilość kcal w diecie.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1534 Wiek 20 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27305
jaki łasy na Sogi

....życie to coś więcej niż krew pot sperma i łzy...

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2014 Napisanych postów 50381 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 462682
Niezle tego nazbierales
1

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 48067
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 546 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
Z pewnością dodam tego arta do ulbionych. Ponad to sądze że spokojnie mógł by się znaleźć w podwieszonch

Odkryta ameryka to, to nie jest, ale za to wszystko w jednym miejscu

oczywiście sogacz za robotę
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 892
dzienki poszukam jeszcze innych przydatnych

Co Cie nie zabije to wzmocni !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 4069 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 44382
linki od nr 23 do 33 mi nie działaja


Zmieniony przez - Lager90 w dniu 2008-09-10 16:13:56

HST power!!!
"niech nienawidzą- byle by sie bali"

http://www.sfd.pl/Lager90/BLOG/W_Drodze_Na_Plaze_fotki_s.33,_filmik_str.36-t459544.html - Mój blog;]

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 892
hmm....niewiem mi raz dzalaja a raz nie

Co Cie nie zabije to wzmocni !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 892
sproboje poszukac innych z innego zrodla.moze jeszcze na dzisaj je bd mial ale watpieniewiem co z tymi linkami koncowymi

Co Cie nie zabije to wzmocni !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 192 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 892
Niechce zaczynac nowego tematu wiec napisze tu:
czy ktos by umial mi ulozyc diete ale niechodzi o to ile jesc-100g tego i tamtego...bo to oblicze,tylko c rano wieczirem po treningu.bo z tym mam problem troszke jaki jedzenie dobrac do odpowiednej godziny.
dodam do tego ze bede bral do tego odzywki na mase:)

Co Cie nie zabije to wzmocni !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 22 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 446
Link, gdzie po wpisaniu podstawowych danych, liczy wiele przydatnych rzeczy.

http://www.zdrowydzien.info/index-kalkulator.html 
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mąka razowa

Następny temat

Ryba w galarecie

Schab czy kurczak? Schab czy kurczak? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Rosyjski Popeye Rosyjski Popeye Nie mogę przytyć - dlaczego? Nie mogę przytyć - dlaczego? Żurawina - właściwości i zastosowanie Żurawina - właściwości i zastosowanie Jak szybko zwiększyć masę mięśniową? Jak szybko zwiększyć masę mięśniową? Suplementy dla sprintera Suplementy dla sprintera Przysiady ze sztangą - prawidłowa technika Przysiady ze sztangą - prawidłowa technika